اسپیکر کامپیوتر بیاند مدل FMS-2060 دارای کابل پاور AC Power Cable و قدرت RMS 5V است. روشن و خاموش کردن اسپیکر توسط چرخش کلید VOLUM بر روی اسپیکر صورت می گیرد.

اسپیکر های کامپیوتر به دو صورت یو اس بی و یا کابل برق AC که مستقیم به پریز برق متصل می شوند قدرت خود را تامین می کنند. کابل اتصال به کامپیور به صورت جک Audio Line 3.5mm است که ارتباط صوتی با PC و یا Laptop مورد نظر شما را برقرار می کند. طول کابل 80CM Cable Length سانتی متر و وزن آن 637 گرم است.

 

اسپیکر کامپیوتر بیاند مدل FMS-2060

چراغ نشانگر اسپیکر با اتصال کابل پاور روشن می شود و از آنجا که دکمه صدای این اسپیکر به صورت دو مرحله ای است با چرخش اولیه اسپیکر را روشن می کنید و با افزایش و کاهش درجه آن می توانید میزان صدا را کم و زیاد کنید. جنس بدنه اسپیکر از پلاستیک نرم است و بخش جلوی خروجی صدا از نوع Iron Mesh است. به طور کلی استفاده از اسپیکر متناسب با نیاز خریداران متفاوت است. اینکه در چه زمینه ای فعالیت می کنید و اینکه چه سطحی از کیفیت برایتان مهم است، در انتخاب اسپیکر برای شما مهم است.

 

 

اسپیکر کامپیوتر بیاند مدل FMS-2060مرتبط با این موضوع می شود که نیاز شما در زمینه بازی های کامپیوتر است که بخواهید صدای با کیفیت و هیجان بالا داشته باشید یا اینکه ویراشگر موسیقی هستید که بخواهید جزئیات را بشنوید. به هر حال اگر توقع شما از اسپیکر با قیمتی متعارف و مناسب که کار شما در زمینه های مختلف راه بیاندازد می توانید از انتخاب اسپیکر FMS-2060 تمامی نیاز ها خود را برآورده کنید. در نهایت قیمت اسپیکر بیاند به نسبت هم رده های خود در بازار بسیار مناسب تر و در عین حال با کیفیت تر است. بیاند محصولات را متناسب با نیاز مشتریان در سطوح کاربردی مختلف به خریداران عرضه می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *