سال کاری جدید برای بسیاری از شرکت‌ها بسیار پرتلاطم و پرتنش آغاز شد. افزایش ناگهانی قیمت ارز هیجان بازار اول سال را بی‌رمق کرد، طوری که بسیاری از شرکت‌ها در حوزه‌های مختلف به سرعت عکس‌العمل نشان دادند و با افزایش قیمت یا جلوگیری از فروش کالا به مقابله با آن رفتند؛ اما اسپیرو با داشتن یک برنامه از پیش تعیین شده در زمینه فروش، سال جدید را بدون تنش آغاز کرد.

در ادامه، به منظور معرفی ویژگی‌های منحصر به فرد برخی از محصولات، اسپیرو تصمیم به برگزاری یک ایونت گرفت. اما این ایونت با گردهمایی‌های معمول تفاوت بسیار زیادی داشت. پس از بررسی ایده‌های مختلف و بررسی همه جوانب، در نهایت تصمیم بر آن شد که این ایونت با حضور نمایندگان مجموعه و همراه با بازی و سرگرمی‌های متفاوت برگزار شود.

این سرگرمی‌ها به صورت کاملا هوشمندانه‌ای در جهت معرفی یکی از شاخص‌های اصلی هر یک از محصولات طراحی شدند تا علاوه بر ایجاد یک محیط شاد و پرانرژی، معرفی محصولات نیز به نحو احسن صورت بپذیرد.

سرانجام پس از آماده سازی و تدارک امکانات مورد نیاز، در پنجم اردیبهشت ماه 97 این ایونت برگزار شد. مدعوین با تم غیررسمی در محل حاضر شدند و در گروه‌های مختلف به رقابت با یکدیگر پرداختند.

در قسمت اول به معرفی اسپیکرهای BOOM 2 و MEGA BOOM پرداختیم که از خصوصیات بارز این اسپیکرها ضدآب و ضد ضربه بودن آن‌هاست. به همین دلیل از شرکت کنندگان خواسته شد تا از فاصله‌ای معین، یک توپ را به سمت این اسپیکرها پرداخت کنند. پس از برخورد توپ، اسپیکرها روی زمین یا داخل آب می‌افتادند که بیانگر این امر بود که اسپیکرها با ضربه خوردن و یا خیس شدن نیز همچنان به خوبی کار می‌کنند.
برنده‌ها نیز بر اساس تعداد اسپیکری که با ضربه توپ انداخته می‌شدند برگزیده شدند.

مسابقه بعدی با دوچرخه ثابت انجام شد و هدف معرفی Earphoneهای برند Jaybird بود. ورزشکاران به دلیل تحرک زیاد بیشترین میزان تعرق را در هنگام انجام فعالیت های ورزشی دارند. از این رو محصولاتی که برای گوش دادن به موسیقی استفاده می کنند باید به اندازه کافی از مقاومت برخوردار باشند که در مقابل رطوبت آسیب نبینند. هندزفری های جی برد ضد آب و ضد عرق هستند و این بازی نیز با هدف برجسته کردن این شاخصه انجام شد.

آیتم بعدی به منظور نشان دادن دقت بالای ماوس لاجیتک MX MASTER طراحی شد که برای نمایش هرچه بهتر از آن به سراغ بازی پرتاب دارت رفتیم.  زیرا پرتاب دارت یکی از ورزش‌هایی است که نیاز به تمرکز و دقت بسیار بالایی دارد و از این نظر برای معرفی ماوس MX MASTER بسیار مناسب بود.

هدف از آیتم بعدی معرفی محصول SPOTLIGHT برند لاجیتک بود که مشخصه اصلی آن استفاده از نور نقطه‌ای به منظور نمایش بخشی از پرزنتیشن، پلی کردن ویدیو و یا حتی زوم کردن روی محل موردنظر است. به همین دلیل در طراحی بازی مرتبط با این محصول، از یک دروازه استفاده شد که دارای چند سوراخ بود و شرکت کنندگان باید توپ را دقیقا داخل سوراخ‌های مشخص شده شوت می‌کردند.

درنهایت به آیتم آخر رسیدیم که جهت معرفی ابزارهای بازی (gaming) طراحی شده بود. این محصولات به صورت فرمان، پدال و دنده تولید شده اند. با دو موتور قدرتمندی که در فرمان ماشین وجود دارد، می توانید باز خورد دقیقی از شبیه سازی و تاثیر حرکت خودرو در شرایط مختلف را احساس کنید. همینطور چرخش ۹۰۰ درجه سمت چپ به راست که معادل دو و نیم دور می باشد، به شما اجازه شبیه سازی کامل داخلی خودرو مخصوصا در پیچ های تند را می دهد.
برنده‌های قسمت‌های قبل در این آیتم به رقابت تنگاتنگی پرداختند و درنهایت از بین این 4 نفر، برنده نهایی انتخاب شد.

پس از پایان بازی‌ها نیز با جوایزی از برندگان تقدیر و تشکر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *