به دنبال یک اسپیکر بلوتوث قدرتمند هستید؟ بهتر است نیم نگاهی به بنگ اند الوفسن Beolit 20 بی‌اندازید. Beolit 20 یک اسپیکر قابل حمل بلوتوث قدرتمند و لوکس است که تجربه بسیار جذابی را از گوش دادن به موسیقی در خانه یا سفر به شما ارائه می‌دهد.

B&O یکی از شناخته شده‌ترین برندهای تولید کننده تجهیزات صوتی لوکس و با بالاتری کیفیت و عملکرد صوتی است که محصولاتشان به قدری زیبا و چشم نواز هستند که می‌توان از آن‌ها به عنوان دکور خانه استفاده کرد.

اما بنگ اند الوفسن Beolit 20 تنها ظاهر جذابی ندارد، بلکه قدرت و قابلیت‌هایی دارد که شما را شگفت‌زده کند.

بررسی بنگ اند الوفسن Beolit 20: قیمت و قابلیت‌ها

بررسی beolit 20

Beolit 20 در بازه قیمتی محصولات بنگ اند الوفسن یک محصول میان‌رده محسوب می‌شود؛ اما با این حال قیمت جهانی این اسپیکر حدود 500 دلار است. اما قابلیت‌هایی دارد که می‌تواند این قیمت را توجیح کند.

در ابتدا، B&O Beolit 20 یک اسپیکر 240 واتی است که صدایش هر اتاقی را پر می‌کند و پخش صدای 360 درجه آن از پخش شدن صدا به صورت یکدست و یکسان در هر فضایی اطمینان برقرار می‌کند.

حتی می‌توانید تا دو عدد از این اسپیکرها را به صورت استریو به یکدیگر متصل کنید تا حجم صدای خود را دو برابر کنید.

در عین حال امکان شخصی‌سازی کامل صدای اسپیکر به کمک تنظیمات اکولایزر اپلیکیشن Bang & Olufsen وجود دارد تا خروجی صدای اسپیکر شما دقیقا مطابق با سلیقه موسیقایی شما باشد.

همچنین پنل بالایی این اسپیکر مجهز به یک شارژر وایرلس برای شارژ کردن تلفن همراه شما یا دیگر دستگاه‌های پشتیبانی کننده از Qi Wireless Charging است.

بررسی بنگ اند الوفسن Beolit 20: طراحی و باتری

Beolit 20 یک اسپیکر همراه قدرتمند با ابعاد نسبتا کوچک است. ابعاد این اسپیکر 135x230x189 میلی‌متر است و حدود 2.7kg وزن دارد. پس اسپیکری نیست که آن را به راحتی در کوله پشتی‌تان قرار دهید و با خود ببرید. اما می‌توانید آن را به راحتی در ماشین بگذارید و به همراه داشته باشید.

با توجه به اهمیت B&O به کیفیت ساخت، این اسپیکر نیز با دقت و کیفیت بسیار بالا و از مواد اولیه مرغوبی ساخته شده است که حتی با نگاه کردن به آن از فاصله نزدیک می‌توانید متوجه این امر شوید.

همچنین اگر از حساسیت برند بنگ اند الوفسن در رابطه با کیفیت ساخت محصولاتش مطلع باشید می‌داند که تمامی محصولات این برند دانمارکی در خود دانمارک تولید می‌شود.

بزرگترین نقطه ضعف این اسپیکر عدم وجود گواهینامه IP رسمی برای مقاومت در برابر نفوظ آب و گرد و غبار است. پس اگر قصد دارید تا از آن در فضای باز استفاده کنید، آن را در جایی مناسب و محافظت شده قرار دهید.

اتصال به این اسپیکر از طریق بلوتوث و جک 3.5 میلی‌متری صدا برای اتصال دستگاه‌های قدیمی و آنالوگ مانند پخش کننده وینیل‌ها امکان پذیر است.

عمر باتری بنگ اند الوفسن Beolit 20 نیز 8 ساعت پخش موسیقی مداوم با بلندی صدای معقول اعلام شده‌است که تصور می‌کنیم با پخش موسیقی با بیشترین بلندی صدای ممکن حدود 4 ساعت باشد؛ البته که استفاده از شارژر وایرلس دستگاه در هنگام استفده بر عمر باتری تاثیر خواهد گذاشت و شارژ اسپیکر نیز 3 ساعت طول خواهد کشید.

بررسی بنگ اند الوفسن Beolit 20: کیفیت صدا

درایورهای صوتی Beolit 20 شامل یک ووفر 5،5 اینچی و 3 درایور فول-رنج 1،5 اینچ می‌شود که در کنار 2 رادیاتور پسیو4 اینچی ترکیب صوتی این اسپیکر را به وجود می‌آورند که توسط یک آمپلیفایر Class D دو کانال 35W RMS درایو می‌شوند.

نتیجه آن یک صدای بالانس و قدرتمند که مناسب هر ژانر موسیقی است. حتی گوش دادن به پادکست نیز با این اسپیکر به دلیل وضوح بالای صدای آن لذت بخش خواهد بود.

کیفیت صدای beolit 20

صدای این اسپیکر مقداری V شکل است؛ بدین معنا که بیس و تربل آن مقداری بیشتر از میدرنج آن است؛ اما اگر طرفدار صدای رفرنس و فلت هستید، این اختلاف در بلندی صدا در فرکانس‌های مختلف چیزی نیست که به مقدار کمی از تنظیم اکولایزر قابل برطرف کردن نباشد.

در اپلیکیشن Bang & Olufsen علاوه بر اکولایزر تنظیماتی شامل امکان فعال و غیر فعال کردن شارژر وایرلس بالای دستگاه، نشان دهنده درصد شارژ باتری و تنظیمات اتصال دو اسپیکر Beolit 20 به صورت استریو یک حالت عادی نیز وجود دارد.

همچنین Beolit 20 دارای میکروفون داخلی برای استفاده به عنوان اسپیکرفون نیز هست و امکان اتصال به Wi-Fi برای اتصال به سیستم Multiroom بنگ اند الوفسن و اتصال به اسپیکرهای دیگر و بیشتر این برند نیز هست.

جمع‌بندی

بنگ اند الوفسن Beolit 20 گزینه‌های بسیاری را به شما ارائه می‌دهد؛ مانند کیفیت صدای فوق‌العاده، کیفیت ساخت بالا، طراحی جذاب و قابل حمل و قابلیت‌های مناسب و کاربردی، اما قیمت مناسب گزینه‌ای نیست که B&O بتواند در هیچ یک از محصولاتش به شما ارائه دهد.

بنگ اند الوفسن اسپیکرهای همراه با قیمت‌های کمتری مانند Beosound A1 و Beosound Explore را نیز ارائه می‌دهد که می‌توانید آن‌ها را نیز بررسی کنید.

همچنین می‌توانید اسپیکر MEGABOOM 3 از برند UltimateEars را نیز بررسی کنید که یک اسپیکر بلوتوث قابل همراه ضدآب و ضد ضربه با صدایی فوق‌العاده با توجه به ابعادش است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *