زمان آن فرا رسیده که آرامش همسایه‌های خود را از آن‌ها بگیرید! اسپیکر لاجیتک Z906، یک سیستم صوتی خانگی 5.1 با گواهینامه THX و Dolby Digital Surround است که می‌تواند هر اتاقی را به سینمای خانگی شما تبدیل کند. همه چیز، از صدای خش‌خش برگ‌ها تا صدای جیغ لاستیک و قدم‌های افراد در بازی یا فیلم را به نحوی که باید شنیده شود بشنوید.

با توجه به گواهینامه THX این سیستم صوتی خانگی تقریباً در هر میزان از صدا می‌توانید تجربه فوق‌العاده‌ای با این سیستم صوتی خانگی داشته باشید؛ هرچند که با توجه به قدرت 1000 واتی این سیستم صوتی خانگی هیچوقت صدای آن را از 50 درصد بیشتر نخواهید کرد. ساب‌ووفر این سیستم به تنهایی 165 وات قدرت دارد و هر کدام از اسپیکر‌های آن قدرت 65 واتی را از آمپلی‌فایر داخلی این سیستم می‌گیرند که در مجموع این سیستم دارای قدرت 500 Watt RMS است و دارای تکنولوژی‌های Dolby Digital 5.1 و DTS Encoding برای شبیه سازی صدا به صورت 3 بعدی است.

 

یک راهکار کامل صوتی

سیستم صوتی خانگی لاجیتک Z906 تنها برای کامپیوتر طراحی نشده است. این سیستم یک راهکار کامل خانگی است که می‌تواند به 6 منبع صوتی مانند کنسول‌های بازی، موزیک پلیرها، کامپیوتر و حتی سیستم‌های ضبط صدا متصل شود. همچنین می‌توانید تا سیگنال‌های استریو را با این سیستم به رندرهای استریوی 3 بعدی تبدیل کنید.

لاجیتک برای مدت طولانی به ساخت اسپیکرهای فوقالعاده‌ای برای مصارف خانگی پرداخته است که بهترین تجربه را در زمینه سینمای خانگی در اختیار شما قرار می‌دهند و سیستم صوتی خانگی Logitech Z906 نیز از این قائده مستثنی نیست.

سیستم صوتی Logitech Z906 یک سیستم با طراحی مناسب و درایو‌های تنظیم شده است که کیفیت صدایی نزدیک به سیستم‌های رفرنس و مانیتورینگ دارد، اما با 6 ورودی و سیستم داخلی DTS و Dolby Digital Proccessing.

قابلیت پردازش صدای استریوی 3 بعدی یکی از بهترین قابلیت‌های این سیستم خانگی است که می‌تواند محتوایی را که هیچگونه پشتیبانی از سیستم‌های Dolby ندارند به محتوای 3 بعدی تبدیل می‌کند و درک بهتری از صدای محیطی به شما می‌دهد، بدون توجه به نوع محتوایی که با آن سروکار دارید.

شرکت اسپیرو نماینده رسمی و انحصاری عرضه و خدمات لاجیتک در ایران.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *