قطعا نمی‌توانید تمام کارهایی که در یک بازی اتوموبیلرانی انجام می‌دهید را در واقعیت هم انجام دهید؛ اما اگر می‌توانستید به شکلی بازی کنید که انگار در واقعیت در حال رانندگی هستید چطور؟ فرمان بازی لاجیتک G29 دستگاهی است که این امکان را به شما می‌دهد و در این مطلب به طور کامل با این فرمان آشنا خواهیم شد.

معرفی فرمان بازی لاجیتک G29

فرمان بازی لاجیتک G29 یک شبیه ساز رانندگی است که برخلاف فرمان‌های بازی ساده دارای موتوری در داخل فرمان است که محیط فیزیکی بازی و اتفاقاتی که برای ماشین شما می‌افتد، از لیز خوردن‌ها، قسمت‌های برجسته جاده و حتی ضرباتی که به چرخ در مسیرهای خاکی وارد می‌شود را به دست شما منتقل می‌کند.

در حین بازی با این فرمان احساس خواهید کرد که واقعا در حال رانندگی هستید. تنها کافی است تا بخشی از ویدئوی زیر را تماشا کنید تا متوجه این موضوع شوید:

اگر به تصاویر این فرمان بازی و ویدئو بالا دقت کرده باشید ممکن است متوجه 2 نکته شده باشید:

  • لوگو و دکمه‌های دسته PlayStation روی فرمان
  • وجود پدال کلاچ در پدال‌ها

فرمان بازی لاجیتک

در واقع این فرمان بازی در دو مدل G29 و G920 ارائه شده‌است. G29 مخصوص کنسول‌های PlayStation و قابل استفاده به همراه PS3، PS4 و PS5 و فرمان G920 نیز برای کنسول‌های Xbox و امکان کار با Xbox One و Xbox Series X|S است. هر دو فرمان امکان کار با PC را دارند.

درباره پدال کلاچ نیز باید بگوییم که شما می‌توانید در کنار فرمان بازی لاجیتک، دنده دستی لاجیتک را نیز تهیه کنید که به شما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از کلاچ و دنده به تعویض دنده بپردازید؛ در غیر این صورت باید از پدل‌ شیفترهای تعویض دنده پشت فرمان استفاده کنید.

ساختار فرمان مسابقه لاجیتک مدل G29 Driving Force

ساختار فرمان مسابقه لاجیتک به نحوی است که با آن می‌توانید کنترل بازی را به دست بگیرید؛

  • شیفتر و پدال‌هایی از جنس استیل
  • نشانگر LED تعویض دنده
  • نشان‌دهنده دور موتور
  • پدال ترمز غیر خطی برای شبیه‌سازی واقعی

فرمان بازی لاجیتک

طراحی منحصر به فرد فرمان بازی لاجیتک G29 Driving Force

طراحی فرمان بازی لاجیتک به صورتی است که به آسانی می‌توان آن را بر روی یک میز نصب کرد و بدون هیچ حرکت اضافی و یا جا به جایی می‌توانید با استفاده از این تجهیزات تجربه‌ی متفاوتی را از بازی خود داشته باشید و قدرت مانور بالاتری در بازی خود داشته باشید.

همچنین این فرمان بازی قابلیت اتصال به کامپیوتر را نیز دارد و بر روی کامپیوتر با نصب نرم‌افزار Logitech Gaming Software می‌توانید با تنظیم کاربرد دکمه‌های فرمان بازی خود، کنترل بیشتری را نسبت به بازی خود داشته باشید.

با توجه به قابلیت‌های درجه یک و حرفه‌ای که فرمان بازی لاجیتک دارد این تصور به وجود می‌آید که با قیمتی سرسام‌آور رو به رو خواهیم بود، در صورتی که قیمت مناسب این لوازم جانبی برای بسیاری از گیمرها وسوسه‌برانگیز است.

در ویدئوی زیر نیز می‌توانید تست فرمان بازی لاجیتک G29 را به همراه بازی Need for Speed Heat مشاهده کنید.

شرکت اسپیرو نماینده رسمی و انحصاری عرضه و خدمات لاجیتک در ایران.

نظرات (72)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *