جام جهانی با همه فراز و فرودها و اتفاقات پیش بینی نشده، سرانجام به پایان رسید! یک ماه رویایی برای فوتبال دوستان و هواداران تیم‌های مختلف که روزها و شب‌های متوالی به تماشای بازی‌ها نشسته و از هیجان بازی‌ها لبریز می‌شدند. در این میان قطعا اشک‌ها و لبخندهای زیادی را شاهد بودیم که خود بخشی از فوتبال، این ورزش سحرآمیز و زیباست!

جام جهانی چنان اتفاق مهمی در دنیای فوتبال محسوب می‌شود که همواره در کنار خود، کری خوانی‌ها و پیش بینی‌های مختلفی را نیز به همراه دارد. درنتیجه اسپیرو تصمیم به راه اندازی یک پنل پیش بینی مسابقات گرفت که در آن تمام بازی‌های جام جهانی از مرحله گروهی تا مسابقات حذفی، رده بندی و در نهایت فینال در آن قرار داشته باشند و افراد بتوانند در این پنل، به پیش بینی مسابقات بپردازند. درنهایت پس از یک ماه طوفانی، برندگان دوره‌های مختلف و برندگان نهایی انتخاب شدند و جوایز خود را از اسپیرو دریافت کردند.

با تعدادی از این عزیزان گفتگویی ترتیب دادیم که خواندن آن خالی از لطف نیست.

یکی از سوالاتی که مطرح شد پیش بینی این دوستان در مورد قهرمان جام جهانی بود که تعدادی از آن‌ها برزیل را قهرمان این جام می‌دانستند. حتی آقای محمدحسین والهی، برنده جایزه 2 میلیون و پانصد هزار تومانی نیز در ابتدا برزیل و یا آلمان را قهرمان می‌دانستند. ولی با حذف این دو تیم، قهرمانی فرانسه در جام جهانی 2018 را پیش بینی کردند.  جالب است بدانید که تعدادی از عزیزان نیز برخلاف انتظار، از ابتدا تیم بلژیک را قهرمان جام می‌دانستند که نشان می‌دهد به خوبی پتانسیل این تیم را شناخته و پیش بینی نسبتا خبی ارائه داده‌اند.

جالب است بدانید که اکثر برندگان، بازی‌های تیم ملی کشورمان را به خوبی پیش بینی نکردند. برای مثال آقای محسن اصغری، برنده جایزه 1 میلیون تومانی از مجموع سه بازی ایران 10 امتیاز کسب کردند، اما به تدریج در بازی‌های دیگر امتیاز خد را بالا برده و رتبه خوبی کسب نمودند. در این بین البته آقای رضا مهربانی، برنده جایزه 650 هزار تومانی هر سه بازی ایران را کاملا درست پیش بینی کرده و امتیاز کامل را گرفتند.

برخی از شرکت کنندگان در جریان مسابقه پیش بینی بسیار آهسته و پیوسته پیش رفتند. اما برخی نیز با پیش بینی کاملا دقیق برخی از مسابقات حساس به خوبی توانستند امتیازات خود را ارتقا بدهند. آقای محمد افشار، برنده جایزه 200 هزار تومانی با تشخیص درست نتیجه بازی کرواسی و انگلیس 100 امتیاز کسب کردند! آقای امید عزیزان، برنده جایزه 1 میلیون تومانی نیز بیشترین امتیاز خود را از بازی فینال کسب کردند، زیرا به گفته خودشان برای بودن جزو نفرات برتر نیاز به امتیاز داشتند و درنتیجه با ریسک زیاد نتیجه را پیش بینی کردند که البته این ریسک به نتیجه بسیار خوبی منتهی شد!

نظرات این عزیزان را درمورد برگزاری مسابقه پیش بینی اسپیرو جویا شدیم. همگی از این مسابقه راضی بوده و برخی از دوستان که در پیش‌ بینی‌های دیگر سایت‌ها نیز شرکت می‌کردند، پنل پیش بینی اسپیرو را بهتر و کارامدتر دانستند. آقای مهدی پازوکی، برنده جایزه 650 هزار توانی، دلیل این امر را همکار بودن شرکت کنندگان می‌داند و این موضوع را عاملی برای هیجان بیشتر مسابقات عنوان می‌کند. آقای حمیدرضا کماسی، برنده جایزه 850 هزار تومانی نیز وجود این مسابقات به خصوص در شرایط بد اقتصادی حال حاضر را نقطه عطفی دانست که باعث سرگرمی و ایجاد جوی شاد و هیجان انگیز شده است.

در انتها نیز برخی از شرکت کنندگان درخواست داشتند از این پس در رشته‌های ورزشی دیگر و یا مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران نیز، اسپیرو مسابقاتی این چنینی ترتیب بدهد که این امر در دست بررسی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *