تجهیزات خانه هوشمند لاجیتک Harmony در ایران به صورت رسمی و انحصاری از طریق شرکت اسپیرو وارد ایران شد. محصولات ذکر شده با عنوان هارمونی و در مدل های مختلف اکنون در دسترس علاقه مندان به تکنولوژی روز دنیاست.

زمانی داشتن خانه ای هوشمند و امکان کنترل تمامی تجهیزات خانه از راه دور، تصوری را در ذهن به وجود می آورد که این نوع امکانات تنها برای افراد ثروتمند با خانه ها و لوازم خاص می باشد. همانطور که در مورد تجهیزات ویدئو کنفراس لاجیتک اشاره کردیم، تخصص لاجیتک ساده سازی تکنولوژی های پیچیده گذشته و همگانی کردن استفاده از این محصولات است.
قیمت و پیچیدگی های استفاده از تجهیزات خاص نیز مسائله دیگری بود که لاجیتک را بر آن داشت تا اقدامی مهم در زمینه تغییر و به روز رسانی این تجهیزات کند. در واقع هر چه ساده تر، میزان استفاده از این محصولات بیشتر است.
همان انقلابی که در زمینه تجهیزات ارتباطات تصویری ویدئو کنفرانس لاجیتک اتفاق افتاد، این بار برای تجهیزات خانه هوشمند این کمپانی رخ داد.

تجهیزات خانه هوشمند لاجیتک
این تجهیزات از نظر تطبیق پذیری با تعداد بیش از 270 هزار محصول سرگرمی و لوزام خانه هوشمند در سرتاسر دنیا هماهنگ است. شما از طرق تنها لمس یک دکمه کنترل می توانید برند مورد علاقه خود را کنترل کنید.

برخی از توانایی هایی که این محصولات در اختیار شما می گذارند عبارت است از:

  • کنترل شبکه های تلویزیونی
  • کنترل گروهی و یا تکی تجهیزات خانه
  • دارای اپلیکیشن موبایل است و از طریق این نرم افزار تمامی امکانات کنترل هوشمند را در گوشی خود خواهید داشت.
  • امکان کنترل بخش های مختلف خانه مانند چراغ ها و سیستم های سرمایشی و گرمایشی
  • امکان کنترل صوتی از طریق ALEXA FOR VOICE CONTROL
  • کنترل دوربین های خانه از طریق این محصول وقتی به خانه دسترسی ندارید و یا دور از خانه هستید.

امروزه سبک زندگی به صورتی رو به حرکت است که زمان ارزش بسیار مهمی دارد. تکنولوژی نیز به سمتی پیش می رود تا دستاورد های آن با ذخیره انرژی و زمان برای مصرف کنند همراه شود. محصولات هارمونی برای شما دستاوردی نوین در زمینه کنترل هوشمند خانه را به ارمغان خواهد آورد.

نظرات (1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *