تجهیزات ویدئو کنفرانس لاجیتک Logitech Video Conferencing محصولاتی هستند که برای برقراری ارتباط صوتی و تصویری از راه دور به کار می روند. با توجه به این تکنولوژی محدودیت تعداد افرادی که در یک تصویر دیده می شوند از 1 نفر به 20 نفر افزایش می یابد.

 

تجهیزات ویدئو کنفرانس لاجیتک Logitech Video Conferencing

اکثر کسانی که از محصولات ویدئو کنفرانس استفاده کرده اند میدانند که محصولات قدیمی، پیچیدگی در نصب و راه اندازی برای خریداران ایجاد می کرد که در صورت عدم اطلاع کافی از محصول باید نصب را به یک متخصص واگذار می کردند. به هر حال هر محصولی که پیچیدگی راه اندازی کمتری داشته باشد و در عین حال قابلیت های آن نیز بیشتر شود در بین مصرف کنندگان طرفداران بیشتری دارد.

 

تجهیزات ویدئو کنفرانس لاجیتک Logitech Video Conferencing – محصولات ویدئو کنفرانس:

با کلیک بر روی هر کدام از محصولات بالا می توانید اطلاعات و تجهیزات مرتبط با هر ویدئو کنفرانس لاجیتک را مشاهده و فیلم های آن را نیز در همین صفحات مشاهده کنید. در ادامه به معرفی ویدئو کنفرانس لاجیتک group به صورت اجمالی می پردازیم.

تجهیزات ویدئو کنفرانس لاجیتک Logitech Video Conferencing

تجهیزات این ویدئو کنفرانس پیشرفته که به همان اندازه در نصب و راه اندازی ساده است عبارت است از:
HUB
Speakerphone
کنترل
دوربین
اسپیکر های جانبی
هاب ویدئو کنفرانس Group در بخش پشتی دارای سوکت های مختلفی است که هسته ارتباط تمامی قسمت های ویدئو کنفرانس با یکدیگر است. کابل دیتا را می توانید به HUB و سمت دیگر آن را به Speakerphone متصل کنید. اتصال دوربین نیز از به هاب از طریق کابل دیتا صورت می گیرد.
برای روشن شدن دستگاه، کابل پاور نیز دوباره به هاب متصل می شود. حال نوبت اتصال کامپیوتر یا لپ تاپ به هاب می باشد. این کار از طریق یک کابل USB صورت می گیرد.
خوب ممکن است برای شما این سوال پیش بیاید که چرا میکروفون ها را متصل نکردیم؟
میکروفون ها بر خلاف بقیه تجهیزات که به HUB متصل شدند به اسپیکر فون وصل می شوند. در واقع خود دستگاه دارای میکروفون می باشد اما برای این که تمامی 20 نفر بتوانند امکان مکالمه و انتقال صدا داشته باشند نیاز به نصب این اسپیکر های جانبی است که می توانید در تصویر بالا و صفحه محصول ویدئو کنفرانس لاجیتک VIDEO CONFERENCING نوع اتصال آن را از طریق ویدئو مشاهده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *