لاجیتک تجهیزات ویدئو کنفرانس مختلفی با قابلیت‌های متفاوتی را به بازار ارائه داده‌است، اما کدام یک از این تجهیزات ویدئو کنفرانس برای کسب و کار من مناسب‌ تر است؟ استفاده از فناوری ویدئو کنفرانس مزایای بسیار زیادی را به همراه دارد و اگر با این فناوری آشنا باشید ممکن است تا تصمیم به خرید ویدئو کنفرانس مناسب برای کسب و کار خود را داشته باشید. در این مطلب می‌خواهیم به ویژگی‌هایی که باید در خرید ویدئو کنفرانس مناسب در نظر بگیرید بپردازیم.

 

در سری محصولات و تجهیزات ویدئو کنفرانس گروهی لاجیتک 4 محصول اصلی به چشم می‌خورند که هرکدام کاربرد خاص خود را دارند و هیچ کدام از این محصولات نمی‌توانند جایگزین محصول دیگر باشند.

 

تجهیزات ویدئو کنفرانس گروهی لاجیتک :

در ادامه با هرکدام از این محصولات و مورد استفاده آن‌ها آشنا می‌شویم:

 

لاجیتک RALLY

لاجیتک RALLY و لاجیتک RALLY Plus جدیدترین محصولات از دسته محصولات ویدئو کنفرانس لاجیتک هستند و جایگزین مدل لاجیتک Group محسوب می‌شوند. این محصول برای برقراری جلسات ویدئو کنفرانس که در آن‌ها تعداد بیشتر از 12 نفر شرکت می‌کنند طراحی و ساخته شده است و مختص اتاق‌های کنفرانس بزرگ است.

دوربین لاجیتک RALLY دارای قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 4K Ultra-HD است و دارای زاویه دید 90 درجه است. همچنین این سیستم ویدئو کنفرانس دارای فناوری‌های RightSense لاجیتک است.

برای آشنایی بیشتر با این محصول می‌توانید مطلب بررسی این محصول توسط سایت Zoomit را مطالعه نمایید. برای مطالعه مطلب اینجا کلیک کنید.

 

لاجیتک MeetUp

لاجیتک MeetUp یک پکیج کامل است و برای نصب آن تنها کافی است تا آن را به کامپیوتر خود متصل کنید. این سیستم ویدئو کنفرانس برای اتاق‌های متوسط و کوچک طراحی شده است و ظرفیت نمایش حداکثر 8 نفر را دارد.

لاجیتک MeetUp نیز دارای قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 4K Ultra-HD است اما دارای زاویه دید 120 است تا در اتاق‌هایی که عمق بسیاری ندارند توانایی نمایش افرادی که در نزدیکی دوربین نشسته‌اند را نیز داشته باشد.

برای آشنایی بیشتر با این محصول می‌توانید مطلب بررسی سیستم ویدئو کنفرانس MeetUp را مطالعه نمایید.

 

لاجیتک Connect

لاجیتک Connect دستگاه ویدئو کنفرانس است که جزء تجهیزات ویدئو کنفرانس پرتابل است و به کمک آن می‌توانید به سرعت یک اتاق عادی را به یک اتاق ویدئو کنفرانس کوچک تبیل کنید.

همچنین می‌توانید این دستگاه را در سفرهای کاری گروهی نیز به همراه داشته باشید تا بتوانید در هر مکانی به برگذاری یک جلسه ویدئو کنفرانس بپردازید.

 

لاجیتک BCC950

این دستگاه ویدئو کنفرانس مختص اتاق‌های کوچک و برگذاری جلسات ویدئو کنفرانس تا 4 نفر طراحی شده‌است. این دستگاه ویدئو کنفرانس دارای دوربین قابل حرکت و چرخش است و دارای زاویه دید 78 درجه و قابلیت چرخش افقی تا 180 درجه و چرخش عمودی تا 55 درجه است.

 

هرکدام از تجهیزات ویدئو کنفرانس لاجیتک دارای مشخصات و قابلیت‌های خاص خود هستند و در زمان تهیه تجهیزات ویدئو کنفرانس برای کسب و کار خود باید با توجه به شرایط اتاق کنفرانس یا محلی که در آن می‌خواهید تا به برگذاری جلسات ویدئو کنفرانس بپردازید به انتخاب دستگاه ویدئو کنفرانس مناسب دقت کنید.

این تجهیزات مختص برقراری جلسات ویدئو کنفرانس عمومی هستند، برای مشاهده موارد مناسب برای حضور در جلسات به صورت تک نفره را دارید توصیه می‌کنیم تا مطلب مربوط به تجهیزات ویدئو کنفرانس را در سایت کاربران مجله ویدئو کنفرانس مطالعه نمایید.

 

شرکت اسپیرو نماینده رسمی و انحصاری عرضه و خدمات لاجیتک در ایران.

نظرات (3)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *