اگر یکی از اسپیکرهای برند آلتیمیت ایرز مدل‌های UE Roll 2، UE Wonderboom و یا UE Wonderboom 2 را تهیه کرده باشید مشاهده کرده‌اید که در روی جعبه آن از قابلیتی به عنوان دابل آپ (Double Up) ذکر شده‌است. این قابلیت به چه معناست و چگونه می‌توان از آن استفاده کرد؟

دابل آپ (Double Up) چیست

دابل آپ همانطور که از عنوانش مشخص است به معنی دوبل کردن است و مفهوم آن قابلیت اتصال دو هدد اسپیکر به صورت همزمان به یک تلفن همراه است.

یکی از ویژگی‌های بلوتوث 5.0 این است که شما می‌‌توانید تا به صورت همزمان تلفن همراه خود را به دو دستگاه با فناوری بلوتوث متصل نمایید. با قابلیت دابل آپ در اسپیکرهای Ultimate Ears می‌توانید تا تلفن همراه خود را به دو اسپیکر UE بدون نیاز به چیپ بلوتوث 5 متصل کنید.

این قابلیت در مدل‌های UE Roll 2، UE Wonderboom و UE Wonderboom 2 به کاربران ارائه می‌شود؛ اما در اسپیکرهایی مانند UE Boom 2 و UE Megaboom قابلیت مشابهی به نام Party Up وجود دارد که تفاوت آن با Double Up این است که می‌توانید تا تعداد بی‌نهایت اسپیکر را به یکدیگر متصل نمایید که حتی بلوتوث 5 نیز این قابلیت را به شما ارائه نمی‌دهد.

این نکته نیز قابل ذکر است که اسپیکرهای دارای دابل آپ و پارتی آپ را نمی‌توانید به یکدیگر متصل نمایید.

دابل آپکاربرد دابل آپ چیست

قابلیت دابل آپ این امکان را به شما می‌دهد که با اتصال اسپیکرهای خود با یکدیگر و تنظیمات آن‌ها به کمک نرم‌افزار مخصوص آن‌ها اسپیکرهای خود را در موقعیت‌های متفاوتی از خانه خود قرار دهید تا صدای موسیقی شما توانایی پوشش تمام مکان خانه شما را داشته باشد و یا می‌توانید تا تنظیم آن‌ها در حالت استریو تفکیک صدای بهتری از کانال‌های راست و چپ موسیقی خود داشته باشید.

این کار به سادگی و تنها با کلیک همزمان دکمه مربوط به دابل آپ در سمت بالایی اسپیکر به صورت همزمان انجام می‌شود و در ویدئوی زیر می‌توانید تا نحوه کار آن را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *