قلم آیپد لاجیتک با نام Logitech Crayon Digital iPad به عنوان جدیدترین محصول لاجیتک در سال 2018 با همکاری اپل تولید و به بازار عرضه شد. لاجیتک با تولید محصولات مختلف در زمینه تجهیزات کامپیوتری، صوتی و تصویری و همچنین تکنولوژی خانه هوشمند مرزهای تکنولوژی و تولید را گسترده تر کرد و امسال، اقدام به همکاری مشترک با یکی از برترین شرکت های دنیا یعنی اپل برای تولید یک محصول مشترک کرد.

قلم آیپد لاجیتک با نام Logitech Crayon Digital iPad

قلم هوشمند لاجیتک برای سری محصولات شرکت اپل و به صورت انحصاری برای آی پد نسل ششم iPad 6th-generation که دارای صفحه نمایش بزرگ و قابلیت مالتی تاچ طراحی شده است. این آی پد و قلم لاجیتک که مداد شمعی یا (Crayon) نام گرفته است، یک رابط کاربردی برای یادگیری و ایجاد فرصت های جدید برای بروز خلاقیت دانش آموزان در مدرسه و تعامل با معلم و کلاس است.
آیا شما می توانید از قلم استفاده کنید؟ اگر پاسخ مثبت است بنابراین می دانید که چطور به همان راحتی از قلم لاجیتک Crayon نیز استفاده کنید. به دلیل دقت بالای این محصول بدون نگرانی از دست دادن جزئیات تمامی حرکت شما نشان داده خواهد شد.

قلم آی پد لاجیتک با نام Logitech Crayon Digital iPadتکنولوژی لمسی PALM REJECTION
یکی از مشکلاتی که قلم های هوشمند در هنگام استفاده دارند این است که با هر لمسی اسکیرین واکنش نشان می دهد. از این رو نمی توان مچ دست را به حالت نوشتن در حالت عادی بر روی تبلت قرار داد. تکنولوژی هوشمند قلم و آیپاد اپل، این ضعف استفاده از قلم هوشمند را از بین برده است. با استفاده از تکنولوژی لمسی PALM REJECTION در هنگام نوشتن تبلت مچ دست شما را نا دیده می گیرد و بدون هیچ واکنشی می توانید به راحتی مثل قلم واقعی از Crayon استفاده کنید. این ویژگی برای دانش آموزان نیز یک مزیت بسیار بالا می باشد. این ویژگی موجب می شود تا تمرکز خود را در هنگام انجام تکالیفشان از دست ندهند.

قلم آی پد لاجیتک با نام Logitech Crayon Digital iPadخط نازک یا ضخیم
نوع کشیدن خطوط را می توانید با تنظیم زاویه دست تعیین کنید. در صورت نگه داشتن و نوشتن به صورت عمودی خط نازک و در صورت مورب کردن قلم خط ضخیم ترسیم خواهد شد. در ضمن نکته قابل توجه در طراحی این قلم شکل آن است. قلم های معمولی به صورت گرد می باشند و در صورت قرار گیری بر روی میز جا به جا می شوند. اما شکل قلم لاجیتک به صورت مسطح است که به هیچ عنوان جا به جا نخواهد شد. درباره تفاوت قیمت قلم لاجیتک با قیمت قلم Apple Pencil باید گفت که تفاوت تقریبا نصف است. قیمت قلم کراین لاجیتک 49$ دلار و قیمت قلم اپل 99$ دلار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *