لاجیتک در فهرست جوایز نمایشگاه CES 2018 در پنج رشته به عنوان نامزد دریافت این جوایز قرار گرفت و این در حالی است که مدت زیادی تا شروع نمایشگاه باقی مانده است.

جایزه نوآوری CES توسط هیئت مدیره برجسته ای از طراحان صنعتی مستقل، مهندسین و اعضای رسانه های تجاری به منظور برجسته سازی طراحی و مهندسی الکترونیک تجهیزات مصرفی در 28 دسته بندی مختلف محصول مورد ارزیابی قرار می گیرد. طراحی در تولید محصولات لاجیتک به عنوان یک اصل محوری قرار دارد. در اصل لاجیک زمان زیادی را صرف تولید محصولاتی می کند که توسط انجمن فناوری مصرف کننده به رسمیت شناخته شود.

در همین مورد لازم به ذکر است که با وجود این‌که زمان زیادی به نمایشگاه CES 2018 مانده است، فهرست نامزدهای این نمایشگاه به طور رسمی اعلام شده‌اند و ما اکنون می‌توانیم از این موضوع خوشحال باشیم. ما خوشحالیم که پنج محصول لاجیتک در میان نامزدهای جوایز نوآوری نمایشگاه CES 2018 قرار گرفته‌اند.

 

نامزدهای امسال گروه لاجیتک شامل محصولات:

  • گروه هدفون ها: هندزفری جی برد Jaybird RUN
  • گروه گیمینگ و بازی: شارژ هوشمند بی سیم لاجیتک جی
    Logitech G POWERPLAY Wireless Charging System
  • گروه خانه هوشمند: دوربین لاجیتک Logitech Circle 2
  • لوازم جانبی کامپیوتر: کیبورد کرفت لاجیتک
    Logitech CRAFT Advanced Keyboard with Creative Input Dial
  • نرم افزار و اپلیکیشن موبایل: لاجیتک Logitech FLOW

برکن دارل Bracken Darrell، مدیر ارشد اجرایی Logitech گفت. “ما می خواهیم محصولاتی تولید کنیم که در هنگام استفاده از آن احساس خوبی به مصرف کننده منتقل کند و از سطح انتظارات فراتر باشد. وی افزود قرارگیری لاجیتک در این پنج دسته بندی یک افتخار برای ما به حساب می آید.

تمامی این پنج محصول نیز در نمایشگاه CES 2018 در لاس وگاس به تاریخ 9 تا 12 ژانویه 2018 نمایش داده خواهند شد. شما می‌توانید این محصولات را در غرفه‌ی لاجیتک #CP9 خارج از مرکز همایش‌های لاس وگاس در سالن مرکزی پیدا کنید. همچنین می‌توانید فهرست کاملی از نامزدهای جوایز نوآوری نمایشگاه CES 2018 را در آدرس www.ces.tech مشاهده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *