لذت صدای سکوت با ماوس بی صدا لاجیتک ، تجربه ای متفاوت در استفاده از ماوس سایلنت به افرادی که نیاز به کاهش صدا و آرامش بیشتری را دارند می دهد.

جالب است بدانید که ماوس سایلنت لاجیتک با همان احساس همیشگی کلیک، بیش از 90٪ کاهش سر و صدا را خواهد داشت. به صورتی که در هنگام اولین تجربه استفاده از این محصول برای اطمینان از کلیک، ناخودآگاه مانیتور را نگاه خواهید کرد تا از کلیک و اعمال تغییرات در سیستم مطمئن شوید.
محصولات تولید شده لاجیتک با این تکنولوژی ماوس های M220 SILENT و M330 SILENT هستند. نوع اتصال این دو محصول بی سیم است که تا برد 10 متر می تواند اتصال خود را با دستگاه حفظ کند.

لذت صدای سکوت با ماوس بی صدا لاجیتک

گواهی بین المللی QUIET MARK
ماوس سایلنت لاجیتک M220 اولین محصول دارای گواهینامه بین المللی QUIET MARK در جهان است. لاجیتک اولین شرکتی است که در دنیا توانسته است این نشان را کسب کند. این جایزه مختص به محصولاتی است که توانسته اند تکنولوژی کاهش صدا را در تولیدات خود داشته باشند.
ماوس های سایلنت برای کسانی که با دنیای کامپیور آشنا هستند شاید نام جدیدی نباشد. اما برخی از کاربران و خریداران این تجهزات نیز آشنایی چندانی با این موضوع ندارند.
شاید از خود بپرسید که ماوس سایلنت کجا کاربرد دارد و چه وقتی احساس نیاز به آن بیشتر می شود. استفاده از ماوس در کتابخانه ها، بیمارستان ها و مکان هایی که رعایت سکوت در آن ها الزامی است بسیار کاربرد دارد. اما این که در چه موقعیت های مورد استفاده قرار می گیرد بیاد گفت که بسیاری از نویسندگان و کسانی که تا دیر وقت کار می کنند، برای تمرکز بیشتر نیاز به سکوت و آرامش دارند. به هم ریختن این آرامش در بسیاری از مواقع با کلیک یک ماوس هم برای شما و هم برای اطرافیانتان اتفاق میافتد.

لذت صدای سکوت را با ماوس بی صدا لاجیتک تجربه کنید…بی صدا کلیک کنید.

نظرات (2)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *