لاجیتک اسپیکر خانگی جدید خود یعنی اسپیکر Logitech Z607 را در سال 2019 معرفی کرد. این اسپیکر خانگی یک سیستم صوتی فراگیر جدید با قدرت 160 وات است که می‌تواند فضای اتاق را کاملاً پر کند.

این اسپیکر می‌تواند با روش‌های مختلفی مانند بلوتوث، جک 3.5 میلی‌متری هدفون، کابل RCA و SD Card به دستگاه‌های مختلف مانند لپ تاپ، تلفن همراه و یا تلویزیون شما متصل شود و به پخش موسیقی و یا فایل‌های صوتی بپردازد. همچنین با سیم‌های بلند موجود در بسته‌بندی این محصول می‌توانید اسپیکرهای آن را تقریباً در هر نقطه‌ای از اتاق خود قرار دهید و نیاز به تغییر چیدمان لوازم اتاق خود نداشته باشید.

اسپیکر خانگی

لاجیتک در گذشته نیز سیستم‌های صوتی باکیفیت و قدرتمندی مانند Logitech Z906 را وارد بازار کرده و سابقه‌ای طولانی مدت در زمینه تولید اسپیکرهای خانگی دارد. اما اسپیکر خانگی Logitech Z607 سیستمی است که می‌تواند به کامپیوتر، تلفن همراه و تلویزیون شما متصل شود و هزینه کمتری نسبت به رقبای خود دارد.

 

اسپیکر خانگی

این سیستم صوتی با 160 وات قدرت کلی و ساب ووفر 5.25 اینچی، صدایی باکیفیت و قدرتمند با بیس عمیق و جزئیات بالا در اختیار شما قرار می‌دهد. این دستگاه می‌تواند از منابع مختلف مثل لپ تاپ، تلفن همراه، تلویزیون یا حتی SD Card ورودی دریافت کند.

 

این ست اسپیکر خانگی دارای کابل‌های 6.2 متری برای ستلایت‌های عقب است تا بتوانید به سادگی آن‌ها را در اتاق خود جای دهید. همچنین می‌توانید با ریموت آن که برد 10 متری دارد، صدای موسیقی خود را کم یا زیاد کنید و به آهنگ بعدی یا قبلی بروید و یا نوع ورودی اسپیکر را تغییر دهید. همچنین می‌توانید با پنل کنترلی تعبیه شده در سمت جلوی ساب‌ووفر نیز این تنظیمات را انجام دهید.

شرکت اسپیرو نماینده رسمی و انحصاری عرضه و خدمات لاجیتک در ایران.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *