معرفی بهترین ماوس مخصوص بازی 2019 که هیجان بازی را دو برابر می‌کند! در این مقاله از اسپیرو قصد داریم تا بهترین ماوس مخصوص بازی 2019 را به شما همراهان گرامی معرفی کنیم؛ اگر طرفدار بازی‌های به روز 2019 هستید باید با تجهیزات کامل وارد بازی شوید تا بتوانید نهایت لذت و هیجان را تجربه کنید. از آنجایی که در بازار فعلی تنوع ماوس‌های گیمینگ بسیار زیاد است، بعد از مطالعه این مقاله با ویژگی‌های بهترین ماوس گیمینگ 2019 آشنا خواهید شد؛ با ما همراه باشید.

ماوس‌ مخصوص بازی تفاوت‌هایی در طراحی، قابلیت‌ها و ویژگی‌های جزئی‌شان با ماوس‌های عادی دارند. این موارد را به صورت کامل می‌توانید در مطلب تفاوت ماوس‌های گیمینگ و عادی مطالعه کنید. اما  تفاوت این دو دسته از ماوس در موارد پایین خلاصه می‌شود.

سه ویژگی که باید در خرید بهترین مخصوص بازی در نظر بگیرید این است که:

1. طراحی ماوس گیمینگ، ارگونومیک باشد.

2. عملکرد آن در حین بازی مناسب باشد.

3. دگمه‌های ماوس قابلیت شخصی‌سازی برای گیمر داشته باشد.

 

بهترین ماوس مخصوص بازیگیمرهای حرفه‌ای از بهترین ماوس مخصوص بازی چه توقعاتی دارند؟

• ماوس گیمینگ باید خوش دست باشد!

خوش‌دست بودن یک ماوس گیمینگ در اولویت یک گیمر حرفه‎‌ای است؛ چون بیشتر گیمرها ساعت‌ها مشغول بازی هستند و اگر ماوس راحتی در دست نداشته باشند در طول بازی افت عملکرد شدیدی خواهند داشت. این خوش دستی تنها به شکل ظاهری ماوس محدود نمی‌شود و قرار گیری دکمه‌های ماکرو ماوس نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.

• ماوس گیمینک باید دقت بالایی داشته باشد!

عملکرد ماوس گیمینگ، دقت آن در بازی و قابلیت هدفگیری مناسب می‌تواند در نتیجه بازی اثرگذار باشد؛ ماوس‌‌های گیمینگ حرفه‌ای دارای سنسور اپتیکالی مانند سنسور اپتیکال HERO موجود در ماوس گیمینگ Logitech G502 و یا سنسورهای PMW هستند که بتواند حرکات با سرعت بالا و یا شتاب ناگهانی دست را به درستی تشخیص دهند.

 

راهنمای خرید ماوس گیمینگماوس گیمینگ باسیم بهتر است یا بی‌سیم؟

اکثر تجهیزات گیمینگ به صورت سیم‌دار ارائه می‌شوند و دلیل آن وجود کندی و لگ در انتقال اطلاعات توسط این تجهیزات به کامپیوتر و عملکرد تجهیزات متصل با سیم است. اما امروزه با وجود فناوری‌هایی مانند تکنولوژی LIGHTSPEED که اتصال بی‌سیمی بسیار قدرتمند که بدون هیچ‌گونه کندی و قطعی را به شما ارائه می‌دهد دیگر نیازی به سیم نیست، اما ماوس‌های بی‌سیم به دلیل وجود سیستم‌های ارتباطی و باتری سنگین‌تر از ماوس‌های با سیم هستند و به این دلیل برخی ماوس مخصوص بازی با سیم را ترجیح می‌دهند.

به حرفه‌ای‌ها خرید ماوس‌های گیمینگ زیر توصیه می‌شود:

 

بهترین ماوس مخصوص بازیماوس مخصوص بازی Logitech G403

یکی از بهترین ماوس مخصوص بازی با سیم Logitech G403 است که قابلیت‌های زیادی برای گیمرهای حرفه‌ای دارد از جمله:

  1. بدنه‌ ارگونومیک و سبک
  2. عملکردی تا هشت برابر سریعتر از ماوس‌های عادی
  3. پیشرفته‌ترین سنسور نوری با دقت، سرعت و حساسیت بسیار فوق‌العاده
  4. نورپردازی و شخصی‌سازی با قابلیت LIGHTSYNC
  5. قابلیت تنظیم عملکرد ماوس با نرم‌افزار Logitech G HUB

 

ماوس گیمینگ Logitech G903

ماوس مخصوص بازی Logitech G903 یکی از پیچیده‌ترین و کامل‌ترین ماوس گیمینگی است که به شما پیشنهاد می‌شود. با قابلیت‌ LIGHTSPEED و سنسور PMW3366 و قابلیت POWERPLAY که به کمک ماوس‌پد مخصوص آن به صورت بی‌سیم و در حین بازی شارژ می‌شود تا در حین بازی شارژ شما به پایان نرسد. این سنسور از دقت بسیار بالایی برخوردار است و دارای بازه DPI از 200 تا 12,000 است و یکی از بهترین ماوس مخصوص بازی بی‌سیم است که می‌توانید تهیه کنید.

به گیمرهایی که ساعت‌ها در روز مشغول بازی هستند توصیه می‌شود که در انتخاب ماوس خود نهایت حساسیت را نشان دهند زیرا اگر از ماوس غیراستانداردی استفاده شود علاوه بر این که لذت بازی به سر حد هیجان نخواهد رسید مشکلاتی برای آناتومی استخوان دست نیز به وجود می‌آید که منجر به کیست مچ دست می‌شود. این موارد را می‌توانید در مطلب فواید استفاده از ماوس ارگونومیک مطالعه کنید پس برای انتخاب بهترین ماوس مخصوص بازی دقت کنید تا استاندارد باشد که سلامت شما را به خطر نیندازد.
اگر قصد تهیه یک ماوس مخصوص بازی مناسب برای خود را دارید می‌توانید راهنمای ماوس گیمینگ را مطالعه کنید تا با ویژگی‌های خاص ماوس‌های گیمینگ آشنا شوید.

شرکت اسپیرو نماینده رسمی و انحصاری عرضه و خدمات لاجیتک در ایران.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *