احتمالاً اسپیکر‌های بلوتوث Ultimate Ears را دیده‌اید؛ اما قبل از این که UE به تولید اسپیکر‌های همراه ضد آب و ضد ضربه بپردازد به تولید هندزفری‌های های‌اند مانیتورینگ دست ساز و گران قیمت می‌پرداخت. اما حالا آلتیمیت ایرز به ارائه هندزفری UE FITS با قیمتی بسیار پایین‌تر از هندزفری‌های دست ساز خود پرداخته‌است که ویژگی اصلی آن‌ها که طراحی سفارشی مخصوص گوش شماست را به همراه دارد.

هندزفری Ultimate Earsهندزفری Ultimate Ears

شرکت آلتیمیت ایرز بیش از 25 سال است که به تولید هندزفری‌های مانیتورینگ و حرفه‌ای دست ساز می‌پردازد و بسیاری از گروه‌ها و خوانندگان مطرح تاریخ از گروه Eagles تا Ben Harper و Lady Gaga از هندزفری‌های این برند برای تنظیم موسیقی خود و در زمان اجرای زنده استفاده می‌کنند.

ویژگی اصلی هندزفری UE صدای بسیار دقیق و بدنه دست‌ساز و سفارشی آن است که باعث می‌شود تا قیمت بسیار بالا و خارج از محدوده اکثریت افراد جامعه باشد.

اما حالا Ultimate Ears تصمیم به ارائه هندزفری بلوتوثی جدیدی گرفته است که با قیمتی یکسان با AirPod Pro سفارشی بودن ساختار هندزفری را در اختیار شما قرار دهد.

 

هندزفری UE FITS هندزفری UE FITS

هندزفری UE FITS یک هندزفری بلوتوثی مانند دیگر هندزفری‌های بلوتوثی است. این هندزفری با فناوری بلوتوث 5.0 به دستگاه‌های مختلف شما متصل می‌شود. هربار شارژ هندزفری‌ها عمر باتری 8 ساعت و شارژ مجموع آن‌ها با کیس شارژ 20 ساعت را به شما ارائه می‌دهد و دارای شارژ سریع است و هندزفری‌های شما در حالتی که خالی از شارژ باشند با 10 دقیقه شارژ یک ساعت شارژدهی دارند و دارای نرم‌افزار تلفن همراه هستند تا به کمک آن بتوانید تنظیمات هندزفری خود را تغییر دهید.

اما تفاوت این هندزفری‌ها نحوه ایزوله کردن شما از فضای اطرافتان است. تمامی هندزفری‌های گران‌قیمت بازار مانند AirPods Pro، Sennheiser Momentum True Wireless 2 و Sony WF1000XM3 از فناوری نویز کنسلینگ و با استفاده از میکروفون‌هایی برای دریافت صدای محیط اطراف شما و حذف آن با انجام پردازش‌هایی در درون هندزفری این کار را انجام می‌دهند.

نویز کنسلینگاما هندزفری UE FITS بر خلاف دیگر برندها تمرکز خود را از Noise-Cancelling به Noise-Isolating انتقال داده است و هدف آن داشتن شکلی دقیقاً یکسان با گوش شماست تا بهترین و بیشترین میزان Noise-Isolating را داشته باشد تا برای جلوگیری از ورود صدای محیط به داخل گوش شما زمانی که در حال گوش دادن به موسیقی هستید نیاز به نویز کنسلینگ نداشته باشید.

فناوری قالب‌گیری گوش برند Ultimate Ears فناوری Lightform نام دارد که در ادامه به توضیح آن می‌پردازیم.

فناوری lightformفناوری Lightform چیست

فناوری Lightform که ثبت شده و انحصاری برند Ultimate Ears است با استفاده از ژلی مخصوص عملیات قالب‌گیری شکل درون گوش شما را انجام می‌دهد.

سری گوشی‌های این هندزفری گوشی‌های استانداردی که به همراه هندزفری‌های دیگر خود دریافت می‌کنید نیستند و مانند سری گوشی‌های هندزفری Airpods Pro انحصاری هستند.

سری‌های هندزفری UE FITS در ابتدا به صورت ژلی نرم و شکل‌پذیر هستند، اما با تابش نور ماورای بنفش واکنش می‌دهند و شکل خود را نگه می‌دارند.

با این کار سری هندزفری شما قالب گوش شما را به خود می‌گیرد و علاوه بر راحتی فراتر از هر مدل دیگر این هندزفری‌ها از گوش شما خارج نخواهد شد که این هندزفری‌ها را مناسب ورزش و انجام فعالیت‌های بدنی می‌کند.

فرآیند قالب‌گیری این هندزفری‌ها به این صورت است در ابتدا نرم‌افزار این هندزفری را در تلفن همراه خود نصب می‌کنید و هندزفری‌ها را به تلفن همراه خود متصل می‌کنید.

سپس در بخش قالب‌گیری با نحوه انجام آن آشنا می‌شوید. ابتدا هندزفری‌ها را در گوش خود قرار می‌دهید، سپس دکمه شروع قالبگیری را در تلفن همراه خود کلیک می‌کنید و به مدت 60 ثانیه با دست هندزفری‌ها را در گوش خود نگه می‌دارید.

با تابش نور فرابنفش از هندزفری سری‌های گوشی شکل خود را حفظ می‌کنند و فرم می‌گیرند و بدین صورت قالب‌گیری بسار دقیقی از گوش شما برای هندزفری‌تان به وجود می‌آید.

زمانی که قالب‌گیری گوش خود را انجام دادین سری گوشی‌های هندزفری UE FITS به صورت دائمی شکل می‌گیرند و دیگر شکل خود را از دست نخواهند داد. به همین دلیل اگر این قالب‌گیری را اشتباه انجام دهید سر گوشی شما تا 30 روز گارانتی دارند و می‌توانید آن‌ها را تعویض کنید.

نظرات (2)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *