زمانی که وارد زمینه هدست‌ها و کیفیت صدای آن‌ها می‌شوید، قیمت عامل مهمی در محصول نهایی شما محسوب می‌شود. البته این مورد درباره اکثر تجهیزات الکترونیکی از جمله تجهیزات گیمینگ صادق است. هدست لاجیتک G233 هدست گیمینگ ارزان قیمت لاجیتک است که ویژگی‌های زیادی نسبت به قیمتش دارد و در ادامه مطلب به بررسی این هدست گیمینگ ارزان قیمت می‌پردازیم.

 

هدست گیمینگ ارزان قیمت

هدست گیمینگ ارزان قیمت Logitech G233

به عنوان یک گزینه ارزان قیمت از طرف لاجیتک این هدست گیمینگ به صورت مستقیم و بدون هیچگونه تجهیزات اضافی و به کمک کابل جک 3.5 میلی‌متری به کامپیوتر و کنسول‌های بازی متصل می‌شود.

با توجه به وجود درایورهای 40 میلی‌متری به جای درایور 50 میلی‌متری Pro-G نمی‌توان انتظار بلندی صدا و کیفیت بالای هدست‌های گیمینگ گران‌قیمت‌تر مانند هدست گیمینگ Logitech G935 را داشت. اما با حدود قیمت این هدست نمی‌توان هدست گیمینگی با کیفیتی بالاتر از این هدست گیمینگ پیدا کرد.

 

هدست گیمینگ ارزان قیمت

طراحی و راحتی

این هدست گیمینگ به نحوی طراحی شده‌است که به همراه یک شکل ساده، ظاهری جذاب نیز داشته باشد. به همین دلیل گوشی‌ها و هدبند این هدست به رنگ آبی روشن هستند.

همچنین هدست گیمینگ لاجیتک G233 سبک نیز هست؛ بدون کابل وزن این هدست 259 گرم است. بدنه‌هی این هدست از پلاستیک ساخته شده‌است، اما حس یک هدست گیمینگ ارزان قیمت را به شما القا نخواهد کرد و بدنه‌ای محکم و انعاط پذیر دارد که در مقابل ضربات و نیروی‌های وارد شده به آن از طرف شما به دلیل عصبانیت به سادگی مقاومت می‌کند.

 

هدست گیمینگ ارزان قیمت

کیفیت صدا

در بین هدست‌های گیمینگ با درایو 40 میلی‌متری این هدست گیمینگ ارزان قیمت دارای بیسی قدرتمند است، فرکانس‌های بالا دارای شفافیت مناسب هستند و میدرنج بلند با وضوح بالایی دارد و جزئیات صوتی بازی مانند صدای باران، انفجارها بسیار بلند و با بیس بسیار هستند و مشخص است که این درایورها برای بازی طراحی شده‌اند.

اگر این هدست گیمینگ ارزان قیمت را با دستگاهی به جز گیمینگ PC استفاده کنید، کیفیت کمتری از میکروفون خود در چت‌ها دریافت خواهید کرد و بالاترین کیفیت را به همراه یک PC خواهید داشت که یکی از دلایل برتری گیمینگ PC نسبت به کنسول بازی است.

جمع‌بندی

هدست گیمینگ ارزان قیمت لاجیتک G233 هدستی با کیفیت بالا از لاجیتک است و نقاط ضعف بسیار کمی دارد؛ آیا هدست‌های گیمینگ برتری نیز وجود دارند؟ بله، دیگر هدست‌های گیمینگ لاجیتک در می‌توانید در صفحه مربوطه مشاهده نمایید؛ اما با قیمت این هدست ارزش زیادی را در برابر هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید دریافت خواهید کرد.

اگر به دنبال هدست گیمینگ مناسبی برای خود هستید پیشنهاد می‌کنیم تا مطلب راهنمای خرید هدست گیمینگ را مطالعه نمایید.

 

شرکت اسپیرو نماینده رسمی و انحصاری عرضه و خدمات لاجیتک در ایران.

نظرات (1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *