گیمینگ به صورت 3 بعدی روز به روز در حال پیدا کردن طرفداران بیشتری است و دستگاهی که بیشتر از بقیه این کار به کمک آن انجا می‌شود هدبند VR از Oculus است. برند لاجیتک که در گذشته به ارائه تجهیزات صوتی مخصوص بازی مانند هدست گیمینگ پرداخته بود این بار به ارائه هندزفری گیمینگ لاجیتک مدل G333 برای این دستگاه پرداخته است و در این مطلب قصد داریم تا با این محصول بیشتر آشنا شویم.

هدست و هندزفری گیمینگ چه ویژگی‌هایی دارند

Logitech G333هدست‌های گیمینگ تفاوت‌هایی با هدست‌های عادی دارند و با توجه به این که می‌توان از آن‌ها برای گوش دادن به موسیقی نیز استفاده کرد، اما ترجیح خواهید داد که این کار را نکنید.

درایورهای هدست‌های گیمینگ به نحوی تنظیم می‌شوند تا بیس عمیق و انفجاری داشته باشند و شفافیت صدای آن‌ها به اندازه برخی از هدست‌های حرفه‌ای نیست. این نوع صدا برای قابلیت شبیه‌سازی دقیق‌تر صداهای درون بازی و هیجان دادن به روند آن است.

برای مطالعه کامل‌تر درباره تفاوت هدست‌های گیمینگ و دیگر انواع هدفون پیشنهاد می‌شود تا مطلب تفاوت هدست گیمینگ و عادی را مطالعه نمایید.

هندزفری گیمینگ Logitech G333

لاجیتک G333هندزفری لاجیتک G333 اولین هدست درون گوش برند لاجیتک است که برای گیمینگ ابداع شده است.

این هندزفری برای دستگاه VR تازه معرفی شده Oculus Quest 2 طراحی شده است و از ویژگی‌های آن می‌توان به اتصال با جک 3.5 میلی‌متر آن برای عدم وجود هیچگونه لگ در زمان بازی به همراه کابل کوتاه برای عدم ایجاد مزاحمت در زمان بازی اشاره کرد.

هندزفری گیمینگاین هندزفری گیمینگ دارای دو درایو داخلی با قطر 5.8 میلی‌متر برای فرکانس‌های Mid و High و یک درایور با قطر 9.2 میلی‌متر برای اجرای فرکانس‌های پایین و بیس طراحی شده‌است.

همچنین به همراه این هندزفری گیمینگ 3 عدد گوشی سیلیکونی با سایزهای کوچک، متوس و بزرگ نیز دریافت می‌کنید تا با اندازه گوشی که راحت هستید بازی کنید. علاوه بر ان بندهایی با چسب Velcro نیز برای مدیریت طول کابل هندزفری دریافت می‌کنید تا در صورت لزوم طول آن را کوتاه‌تر نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *