برند ولکانو Volkano یک برند شناخته‌شده در سطح جهانی با رشد بسیار سریع در تولید محصولات الکترونیکی شخصی است. ولکانو محصولات بسیار متنوعی از اسپیکر‌های بلوتوث با جدیدترین تکنولوژی گرفته تا محصولات کلاسیک مانند ایرفون‌های سیمی را تولید می‌کند. محصولات ولکانو شامل هدفون، ایرفون، اسپیکر، کابل و تجهیزات جانبی دستگاه‌های الکترونیکی می‌شود.

برند ولکانو یکی از برندهای زیرمجموعه شرکت آفریقای جنوبی SMD Technologies است. شرکت SMD Technologies در سال 2005 و با تولید انواع ماشین حساب مهندسی و حسابداری شروع به کار کرد. این شرکت با مشاهده فرصت‌های موجود در بازار محصولات الکترونیک شخصی، وارد این حوزه شد و برندهای Rocka، Volkano و Amplify متولد شدند. فلسفه این شرکت آفریقایی پیدا کردن بهترین تأمین‌کنندگان قطعات باکیفیت از سراسر دنیا برای ارائه محصولاتی با فناوری روز و با قیمتی رقابتی است.

شرکت مروارید اسپیرو از ابتدای سال 2019 همکاری خود را با شرکت آفریقایی SMD Technologies آغاز کرد و از این پس محصولات برندهای Volkano و Amplify را به بازار ایران عرضه می‌کند. از جمله ویژگی‌های اصلی این برند می‌توان به قیمت قابل رقابت آن با محصولات تولید چین و کیفیت بسیار بالای تولید آن‌ها اشاره کرد.

در حال حاضر تمام محصولاتی که با برند Volkano و Amplify توسط اسپیرو در بازار ایران عرضه می‌شوند شامل 18 ماه گارانتی هستند. این محصولات شامل انواع کابل و شارژر، هندزفری، ایرفون، هدست و اسپیکر بلوتوث می‌شوند.

شرکت اسپیرو نماینده رسمی و انحصاری عرضه و خدمات لاجیتک در ایران.

نظرات (2)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *