قطعاً تا به حال مجبور به تهیه پاورپوینتی برای ارائه در محل کار، دانشگاه و حتی مدرسه شده‌اید؛ اما آیا می‌دانستید که برای ارائه‌ی یک پاورپوینت به صورت حرفه‌ای ابزار‌هایی نیز وجود دارند؟ در ادامه می‌خواهیم تا با مزیت‌ها و نحوه کارکرد کنترل پاورپوینت یا پرزنتر لاجیتک R700 آشنا شویم.

کنترل پاورپوینت یا پرزنتر چیست ؟

کنترل پاورپوینت یا پرزنتر به کنترلی گفته می‌شود که در ارائه‌های رسمی به کمک آن می‌توانید کنترل ارائه خود را در دست داشته باشید و به صورت حرفه‌ای به ارائه خود بپردازید و نسبت به استفاده از یک ماوس بی‌سیم یا قرار گرفتن فردی در پشت کامپیوتر برای کنترل ارائه مزایای زیادی دارد.

مزایای استفاده از یک کنترل پاورپوینت یا پرزنتر را می‌توانید در مطلب پرزنتر چیست مطالعه کنید.

 

کنترل پاورپوینت

پرزنتر لاجیتک R700

کنترل پاورپوینت یا پرزنتر لاجیتک R700 یک پرزنتر حرفه‌ای است که علاوه بر قابلیت‌های اصلی یک ریموت ارائه مانند کنترل اسلایدهای پاورپوینت و قابلیت پخش ویدئوی موجود در اسلاید، قابلیت‌های زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

از قابلیت‌های اصلی این کنترل پاورپوینت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • نمایشگر LCD بزرگ
  • تایمر ویبره دار
  • اشاره گر لیزری
  • برد 30 متری
  • اتصال Plug-And-Play

در ادامه به توضیح هر یک از این ویژگی‌ها می‌پردازیم.

 

کنترل پاورپوینت
نمایشگر LCD بزرگ

نمایشگر LCD این پرزنتر وظیفه نمایش میزان باتری کنترل، زمان سپری شده و میزان برد شما نسبت به کامپیوتر خود را بر عهده دارد، به نحوی که با نگاهی لحظه‌ای به نمایشگر این کنترل پاورپورنت از این اطلاعات مطلع شوید و تمرکز خود را نسبت به ارائه خود از دست ندهید.

 

تایمر ویبره دار

با تایمر ویبره دار این کنترل پاورپوینت می‌توانید تا مدیریت زمان اراه خود را به کمک این ریموت انجام دهید.

پرزنتر لاجیتک R700 با ویبره‌ای در دست شما و بدون ایجاد هیچگونه صدا شما را از گذشت 5 دقیقه از زمان مطلع می‌کند تا دیگر نیازی به توجه به ساعت نداشته باشید و متمرکز بر ارائه خود باقی بمانید.

 

اشاره گر لیزری

اگر جدول بزرگی در اسلاید خود دارید و می‌خواهد تا توجه مخاطبان خود را به نقطه‌ی خاصی از آن متمرکز کنید، می‌توانید به سادگی و به کمک اشاره گر لیزری پر نور این پرزنتر این کار را انجام دهید و نگاه مخاطبان را به اطلاعاتی که می‌خواهید در رابطه با آن صحبت کنید متمرکز کنید.

 

برد 30 متری

ماوس‌های بی‌سیم حرفه‌ای نیز دارای حداکثر برد 10 متر هستند و اگر در حال ارائه در یک استیج بزرگ هستید و نیاز به جابه‌جایی فراوانی دارید، پرزنتر لاجیتک R700 دارای برد 30 متری است تا با خیال راحت و بدون نگرانی از قطعی ارتباط جابه‌جا شوید.

همچنین در نمایشگر LCD این پرزنتر می‌توانید به صورت تقریبی میزان برد باقی‌مانده خود را مشاهده کنید تا بیش از اندازه از کامپیوتر خود فاصله نگیرید.

 

اتصال Plug-And-Play

اتصال پرزنتر لاجیتک R700 به صورت Plug-And-Play است و به این معناست که برای اتصال این کنترل پاورپوینت نیازی به نصب نرم‌افزاری مخصوصی برای کار با این ریموت نخوهید داشت و تنها با اتصال گیرنده USB این پرزنتر می‌توانید شروع به کار با آن کنید.

مکانی نیز در پایین این پرزنتر تعبیه شده است تا گیرنده آن را درون آن قرار دهید تا از گم کردن آن جلوگیری کنید.

 

جمع‌بندی

کنترل پاورپوینت یا پرزنتر لاجیتک R700 دارای قابلیت‌های زیادی است و مزایای زیادی نسبت به پرزنتر‌های موجود در بازار دارد.

البته پرزنترهای حرفه‌ای تری مانند ریموت ارائه لاجیتک SPOTLIGHT نیز موجودند که می‌توان به کمک نرم‌افزار آن تایمرهای مختلفی را برای آن تعریف کرد و به جای یک لیزر نوری از یک لیزر مجازی و قابلیت‌های زوم و Spot Light آن بهره برد. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید مطلب بررسی پرزنتر لاجیتک SPOTLIGHT را مطالعه کنید.

اما برای اکثر ارائه‌ها و اکثر پاورپوینت‌ها این پرزنتر در کنار ارائه قابلیت‌های اصلی‌ای که یک کنترل پاورپوینت یا پرزنتر می‌بایست داشته باشد، قیمت بسیار پایین‌تری را نیز دارد و برای اکثر مجموعه‌های اداری و آموزشی گزینه مناسب‌تری خواهد بود.

 

شرکت اسپیرو نماینده رسمی و انحصاری عرضه و خدمات لاجیتک در ایران.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *