آنباکسینگ اسپیکر بلوتوث unboxing UE ROLL 2 برای طرفداران و علاقه مندان به اسپیکر بلوتوث می تواند علاوه بر جذابیت اطلاعات مفیدی را در اختیار آنها قرار دهد.

این اسپیکر در پنج رنگ با نام های:

به فروش می رسد که با کلیک بر روی هر نام می توانید به صفحه جزئیات محصول رفته و از ویژگی های دیگر این اسپیکر فوق العاده مطلع شوید.

 

اسپیکر های آلتیمیت ایرز یکی از پر طرفدارترین و باکیفیت ترین اسپیکر های تولید شده حال حاضر در دنیا است. یکی از محصولات خانواده Ultimate Ears اسپیکر UE ROLL 2 است. همانطور که از نام این اسپیکر مشخص است، این محصول به صورت گرد و حالت بشقاب مانند دارد که اگر دست خود را باز کنید به اندازه دست شماست. با مشاهده جعبه اسپیکر بر روی آن عکس محصول و در قسمت های دیگر جعبه می توانید قسمتی از اطلاعات مهم محصول را مشاهده کنید.

آنباکسینگ اسپیکر بلوتوث unboxing UE ROLL 2

 

اجازه بدید بریم سراغ باز کردن پک، داخل جعبه یک کابل Micro USB قرار دارد که برای شارژ اسپیکر به کار میرود، علاوه بر آن یک تیوب داخل بسته قرار گرفته که به دلیل ضد آب بودن اسپیکر میتوانید محصول رو بذارید داخل تیوب و بندازید داخل استخر و از شنا و موسیقی لذت ببرید.

 

آنباکسینگ اسپیکر بلوتوث unboxing UE ROLL 2

آنباکسینگ اسپیکر بلوتوث unboxing UE ROLL 2 – کاربرد کلید های اسپیکر بلوتوث آلتیمیت ایرز

در قسمت پشتی اسپیکر دکمه پاور و بلوتوث قرار دارد. در جلوی اسپیکر دو تا علامت + و – می بینید که برای کنتل صدای اسپیکر از آن ها استفاده می شود. نکته جالب اینه که اسپیکر دارای صدای 360 درجه است و صدایی کاملا با کیفیت بدون نویز و واضح دارد. شاید بعد از دیدن اسپیکر ازخودتون بپرسید که پس چطور میتونیم از میزان شارژ دستگاه با خبر بشیم؟ برای اطلاع از میزان شارژ دستگاه کافی دو تا دکمه کم و زیاد صدا رو با هم فشاردهید و صورت سخنگو میزان شارژ و بهتون اطلاع میده.

آنباکسینگ اسپیکر بلوتوث unboxing UE ROLL 2چیزی که روی محصول جلب توجه می کند کشی که به اسپیکر متصل است. برای اینکه که بتوانید اسپیکر را به لباس، کوله پشتی یا وسیله نقیله مثل موتور سیکلت و یا دوچرخه یا حتی توی حمام و زیر دوش بدون نگرانی از خیس شدن یا به هر جایی که می خوایید وصل کنید اون موقع است که این کش خیلی به کارتون میاد. پشت محصول درپوشی است که اگر درپوش را باز کنید جایی برای جک 3.5 میلی متری وجود دارد و اگر بخواهید اسپیکر رو به سیستمی متصل کنید می توانید ازش استفاده کنید. در همین قسمت در کنار ورودی جک وردی میکرو Micro USB قرار داره که می توانید کابل و برای شارژ به این بخش متصل کنید.

 

آنباکسینگ اسپیکر بلوتوث unboxing UE ROLL 2

نظرات (3)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *