در سال گذشته در مقاله‌ای نرم افزار Capture را معرفی کردیم و از آن زمان تا به حال چند صدهزار نفر به دانلود این نرم‌افزار و استفاده از آن پرداخته‌اند. لاجیتک ابتدا نسخه بتای عمومی این نرم‌افزار را منتشر کرد. هدف لاجیتک از این کار این بود که با قرار دادن این نرم افزار در دسترس مشتریان و دریافت بازخوردهای آن‌ها و همچنین تحزیه و تحلیل تجربه کابران در استفاده از این نرم افزار به برطرف کردن مشکلات آن بپردازد.

قابلیت‌های جدید نرم افزار Capture

لاجیتک در پی استفاده کاربران از نسخه بتای نرم افزار و با توجه به بازخوردهای آن‌ها در شکل کلی و قابلیت‌های این نرم‌افزار تغییراتی ایجاد کرد و تلاش کرده است تا این نرم افزار به ابزاری جذاب و کاربردی برای تولید محتوای ویدئویی تبدیل شود. به عنوان مثال یکی از قابلیت‌هایی که به این نرم افزار اضافه شده است دکمه‌های Play و Pause و تایمر هستند که توسط بسیاری از کاربران توصیه شده‌ بودند. در ادامه لیستی از تغییراتی را که به توصیه کاربران در نرم‌افزار ایجاد شده است، می‌بینیم:

  • دکمه‌های Play/Pause برای کنترل بهتر ویدئو
  • تایمر نشان دهنده مدت زمانی که کاربر در حال ضبط ویدئو بوده است
  • قابلیت “Window Capture” برای به اشتراک گذاری محیط کار با یک نرم‌افزار با دیگران
  • استریم با حالت Split Screen که به کاربر این امکان را می‌دهد تا به صورت هم‌زمان با محتوایی که به نمایش گذاشته‌اید، در ویدئو حضور داشته باشد
  • Camera Grid برای اینکه کاربر بتواند موقعیت خود را نسبت به دوربین با توجه به تصویر تنظیم کند

سایر قابلیت‌های نرم افزار Capture

نرم افزار Capture می‌تواند موسیقی در حال پخش را نیز با کیفیت 192 kbps و با فیلتر کاهش نویز داخلی صدابرداری کند. همچنین این نرم افزار با برترین نرم‌افزارهای استریم مانند YouTube،  Facebook و  Twitch و همچنین موارد دیگر نیز کار می‌کند.

 

شرکت اسپیرو نماینده رسمی و انحصاری عرضه و خدمات لاجیتک در ایران.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *