رمز موفقیت گیمرهای حرفه‌ای فاش شد! در این مقاله قصد داریم شما را در جهت یک گیمر حرفه‌ای شدن کمک کنیم تا بدانید که برای یک بازی پرهیجان چه تجهیزاتی لازم است تا مجهز به میدان بازی بروید. در ادامه با بهترین دسته بازی برای لپ تاپ آشنا خواهیم شد. دو رکن اساسی که هر آماتوری را می‌تواند به یک گیمر حرفه‌ای بدل کند به شرح زیر است:

با سه وسیله بالا شما می‌توانید مثلث برمودایی را ایجاد کنید که هر رقیبی را در بازی خود بتوانید ببلعید و به راحتی شکست دهید. پس اگر قصد دارید تا به یک گیمر حرفه‌ای تبدیل شوید که رقیب نداشته باشید، ادامه این مقاله را از دست ندهید.

ویژگی‌های بهترین دسته بازی برای لپ تاپ

لطفا ظاهر هر دسته بازی شما را فریب ندهد، هر گیم پدی که دکمه‌های فراوانی داشته باشد نشان‌دهنده این نیست که با یک دسته بازی فوق‌حرفه‌ای مواجه هستید. به طور خلاصه ویژگی‌های بهترین دسته بازی برای لپ تاپ که باید در خرید به آن دقت کنید این است که:

1.بهترین دسته بازی باید خوش‌دست باشد!

2.دسته بازی مناسب برای گیمرهای حرفه‌ای باید به گونه‌ای تعبیه شده باشد که در طولانی مدت گیمر را خسته نکند.

3.دکمه‌های دسته بازی حرفه‌ای باید به گونه‌ای باشد که به راحتی در دست جای بگیرد و اصطلاحاً سازگار با ساختار دست باشند.

 

معرفی بهترین گیم پد برای لپ تاپ

در ادامه با چند نمونه از بهترین گیم پد های 2019 آشنا خواهیم شد که اگر شما یک گیمر حرفه‌ای باشید احتمالاً نام برخی از این دسته‌های بازی برای شما آشناست.

دسته بازیLogitech F310 بهترین دسته بازی مناسب برای گیم‌های ورزشی و تیراندازی

اگرمی‌خواهید تجربه‌ای منحصر به فرد را از بازی با لپ تاپ خود داشته باشید Logitech F310 را فراموش نکنید که تجربه‌ای مشابه با کنسول را این گیم پد منحصر به فرد به شما القا خواهد کرد. بدنه لاستیکی این گیم پد هیجان بازی را دو برابر خواهد کرد و با طراحی ساده و کلاسیکی که دارد همه حواس گیمر را تنها به بازی معطوف می‌کند.

 

بهترین دسته بازی

Logitech Wireless Gamepad F710

بازی‌های پرهیجان را باید با گیم پد بی سیم Logitech F710 انجام دهید تا لذت واقعی بازی را تجربه کنید زیرا با این گیم پد و بازخورد لرزش دو موتوره آن هیجان را می‌توانید با دستان خود لمس کنید. نکته قابل توجه F710؛ بی سیم بودن آن است که بدون هیچ محدودیتی می‌توانید در هر شرایط و موقعیتی به بازی خود ادامه دهید.

 

بهترین دسته بازی

دسته بازی بیاند FGP-561 با دو کلید قابل چرخش 360 درجه

دو موتور شوکری که در FGP-561 وجود دارد علاوه بر این که هیجان بازی را به دستان گیمر انتقال می‌دهد با دو کلید 360 درجه هر بازیکن آماتوری را در مقابل حریفان حرفه‌ای نشان می‌دهد. به گیمرهایی که ساعت‌ها مشغول بازی کردن هستند پیشنهاد می‌شود که از FGP-561 استفاده کنند که بهترین دسته بازی برای بازی‌های طولانی مدت است که به علت طراحی ارگونومیک که دارد بسیار خوش دست است.

در این مقاله با بهترین دسته بازی که می‌توان در سال 2019 با مناسب‌ترین قیمت تهیه کرد آشنا شدیم که کیفیت بالایی داشته و می‌تواند تجربه بازی منحصر به فردی را به گیمرها انتقال دهد. همان طور که قبلا ذکر شد، سه رکن اساسی یک گیم حرفه‌ای ماوس، کیبورد و گیم پد است که در سری مقالات اسپیرو سعی کرده‌ایم تا بتوانیم به گیمرها در خرید تجهیزات جانبی گیم اطلاعات کافی را ارئه دهیم. امیدواریم توانسته باشیم گامی نه چندان بزرگ در جهت کسب تجربه شما عزیزان برداشته باشیم.

شرکت اسپیرو نماینده رسمی و انحصاری عرضه و خدمات لاجیتک در ایران.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *