به دنبال کیبوردی برای استفاده به همراه تبلت خود هستید که بتوانید مانند تبلت خود آن را نیز همه‌جا همراه خود داشته باشید؟ کیبورد لاجیتک Keys To Go بهترین کیبورد برای تبلت شماست. یک کیبورد کوچک، باریک و سبک وزن، با اتصال بلوتوث و عمر باتری طولانی که می‌توانید در کنار تبلت خود آن را در هر جایی همراه خود داشته باشید. در ادامه با این کیبورد فوق‌العاده بیشتر آشنا می‌شویم.

بهترین کیبورد بلوتوث برای تبلت

بهترین کیبورد بلوتوث برای تبلت

بهترین کیبورد با اتصال بلوتوث برای تبلت اگر تبلت جدیدی تهیه کرده‌اید و کیس کیبورد برای کیبورد شما توسط سازنده آن ارائه نشده‌است، کیبورد Logitech Keys-To-Go است که یک کیبورد بلوتوث، باریک، کوچک و سبک وزن است که آن را قابل حمل می‌کند.

این کیبورد 24 سانتی‌متر طول و 6 میلی‌متر ضخامت دارد و وزن آن نیز تنها 180 گرم است. با آن حال دکمه‌های آن در زمان فشرده شدن به میزان قابل توجهی با توجه به ضخامت کیبورد در هنگام فشرده شدن حرکت می‌کنند و حس تایپ با این کیبورد بسیار لذت بخش است.

بله میزان بازخوردی که از سوئیچ‌های این کیبورد دریافت می‌کنید با یک کیبورد مکانیکال قابل مقایسه نیست، اما با توجه به ضخامت کم بازخورد بسیار خوبی از دکمه‌های این کیبورد خواهید گرفت.

همچنین دکمه‌های این کیبورد سایلنت هستند، به این معنا که در هنگام تایپ تقریبا هیچ صدایی از آن‌ها در محیط اطراف شما پخش نخواهد شد و صدای کار شما با کیبورد مزاحم اطرافیان شما حتی اگر شما در حال تایپ سریع باشید، نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: چگونه سریع تایپ کنیم

با توجه به طراحی ویژه برای باریک بودن کیبورد و روکش سیلیکونی آن، این کیبورد کاملا در مقابل نفوظ مایعات در زمان پاشش و گرد و غبار مقاوم است و اگر به صورت اتفاقی نوشیدنی شما روی کیبوردتان ریخت، نیازی به نگرانی نیست، صرفا کیبورد خود را خشک کنید، آن را تمیز کنید و به استفاده از آن ادامه دهید.

کیبورد بلوتوث

تنها راه اتصال این کیبورد از طریق بلوتوث است که به سادگی انجام می‌شود و فرآیند اتصال آن مانند دیگر دستگاه‌های بلوتوث است که باید در ابتدا کیبورد خود را در حالت Pairing Mode قرار دهید، سپس کیبورد را در دستگاه دیگر خود پیدا کرده و با انتخاب آن به آن متصل شوید.

بیشتر بخوانید: نحوه اتصال کیبورد بلوتوث

نکته بعدی در بلوتوثی بودن اتصال این کیبورد این است که علاوه بر تبلت، شما می‌توانید این کیبورد را به هر دستگاه بلوتوث دیگری از جمله تلفن همراه و کامپیوتر خود نیز متصل کنید و با کیبورد لاجیتک Keys-To-Go خود با این دستگاه‌ها کار کنید.

با توجه به اتصال کاملا وایرلس بلوتوث، عمر باتری این کیبورد 3 ماه است، این عدد براساس تایپ مداوم متوسط 2 ساعت در طول روی اندازه‌گیری شده‌است و این کیبورد از طریق پورت Micro-USB در گوشه بالا و راست کیبورد شارژ می‌شود.

نصب و استفاده

از این جهت لاجیتک Keys-To-Go را به عنوان بهترین کیبورد برای تبلت معرفی می‌کنیم که به همراه کیبورد شما یا هولدر پلاستیکی نیز دریافت می‌کنید.

این هولدر به قسمت بالایی کیبورد متصل می‌شود و دارای قسمتی برای قرار گرفتن تبلت یا تلفن همراه شما و نگهداشتن آن در زوایه‌ای مناسب برای دید شما است.

در این حالت شما نیازی به تکیه دادن تبلت خود به جایی یا داشتن قابی که دارای پایه برای نگهداشتن تبلت باشد ندارید و به همراه این کیبورد می‌توانید از تبلت خود مانند یک لپ تاپ استفاده کنید.

تمام تبلت‌ها و تلفن‌های همراه نیز امکان قرار گرفتن در داخل این هولدر را دارند، البته بسته به قابی که برای تبلت یا تلفن همراه خود استفاده می‌کنید ممکن است نیاز باشد تا آن را از قاب خود خارج کنید؛ اما در دستگاه همراهی به صورت استفاده ندارد امکان قرار گرفتن در این هولدر را دارد.

جمع‌بندی

کیبورد لاجیتک Keys-To-Go بهترین کیبورد برای تبلت، خصوصا تبلت‌هایی که دارای قاب دارای کیبورد نیستند، محسوب می‌شود. وزن کم، ابعاد کوچک و قابل حمل، اتصال بلوتوث، هولدر نگهدارنده تبلت و عمر باتری 3 ماهه هر بار شارژ این کیبورد آن را به بهترین کیبورد بلوتوث برای تبلت تبدیل می‌کند.

این کیبورد فوق‌العاده با گارانتی خدمات پس از فروش اسپیرو از نمایندگان فروش ما، لیست شده در صفحه از کجا بخرم قابل تهیه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *