آیا تا به حال به دنبال کیبورد مکانیکی بوده‌اید که کیبورد گیمینگ نباشد و ظاهر ساده‌تری داشته باشد. كيبورد مكانيكي Logitech K845 یک کیبورد سیم‌دار است که دارای شاسی از جنس آلومینیوم و سوییچ‌های دقیق مکانیکی است تا قابلیت‌های یک کیبورد گیمینگ را در یک کیبورد با طاهری مینی‌مالیستی به شما ارائه دهد.

سوییچ‌های مکانیکی این دستگاه دارای بک لایت کیبورد با رنگ سفید هستند که به شما قابلیت تایپ کردن با این کیبورد به مدت طولانی و در طول روز و شب را می‌دهند.

طراحی مدرن كيبورد مكانيكي Logitech K845 با بدنه آلومینیومی مات مانند لاجیتک G513 و باریک این کیبورد به میز کار شما زیبایی می‌بخشد؛ همچنین این کیبورد دارای نامبرپد کامل در سمت راست خود است و ابعاد این کیبورد به نحوهی طراحی شده‌اند که در فضاهای کوچک نیز قابل استفاده باشد.

 

همچنین دکمه‌های فرورفته و جهت گرفته به سمت کاربر و بدنه باریک این کیبورد دستان شما را در هنگام تایپ کردن در حالت طبیعی قرار می‌دهد و شما از تایپ سریع و طولانی مدت بر روی این کیبورد احساس خستگی نخواهید کرد. همچنین با پایه‌های قرار گرفته در پشت این می‌توانید تا زاویه این کیبود را از 0 درجه به 4 و 8 درجه نیز تغییر دهید.

این کیبورد برای تایپیست‌ها طراحی شده‌است که با قرار دادن سوییچ‌های مکانیکی در یک کیبورد با طاهر ساده این افراد را مجبور به تهیه کیبوردهای گیمینگ که ممکن است ظاهر پیچیده‌ای داشته باشند نکند و راحتی تایپ با کیبورد مکانیکی را برای این افراد بیشتر کند.

برای مشاهده تفاوت کیبورد مکانیکی با ممبران می‌توانید ویدئوی زیر را مشاهده کنید از بدانید که چرا استفاده از یک کیبورد مکانیکی برای تایپیست‌ها و گیمرها گزینه مناسب تری خواهد بود.

 

كيبورد مكانيكي Logitech K845 را می‌توانید با سوییچ‌های Red Linear، Blue Clicky، Brown Tactile و سوییچ‌های Cherry MX Red و Cherry MX Blue تهیه کنید و از 5 الگوی روشن شدن بکلایت این کیبورد الگوی مورد علاقه خود را برای نورپردازی این کیبورد انتخاب کنید.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید تا صفحه محصول کیبورد مکانیکی Logitech K845 را با کلیک اینجا مطالعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *