زمانی که در رقابتی تنگاتنگ هستید ماوسی لازم دارید که بتوانید به کمک آن هرکاری را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهید. به همین دلیل Logitech G ماوس گیمینگ لاجیتک G604 LIGHTSPEED با 15 دکمه‌ی قابل تنظیم و عمر باتری فوق‌العاده را معرفی کرد تا حکمرانی جدید برای ماوس‌های گیمینگ باشد.

این ماوس گیمینگ مختص طرفداران بازی‌های سبک Battle Royal، Massive Multiplayer Online یا MMO و Multiplayer Online Battle Arena یا MOBA طراحی شده‌است. ماوس گیمینگ لاجیتک G604 دارای 15 دکمه‌ی قابل تنظیم است تا با تنظیم شدن این دکمه‌ها به کمک نرم‌افزار Logitech G HUB برای کارهای مختلف، تمامی دستورات با فشار یک کلیک انجام شوند.

به عنوان مثال اگر به بازی Dota 2 علاقه دارید، می‌توانید با تنظیم این ماوس کنترل تمام بازی را به دست بگیرید.

ماوس گیمینگ لاجیتک G604

ماوس گیمینگ لاجیتک G604 برای کاربردی بودن در فضای بازی و خارج آن طراحی شده است. ماوس گیمینگ لاجیتک G604 از فناوری LIGHTSPEED برای برقراری ارتباط بی‌سیم با سرعت بالا و عدم وجود هیچ‌گونه کندی، لگ و قطعی ارتباط استفاده می‌کند؛ اما می‌توانید تا این ماوس را به کمک بلوتوث نیز به کامپیوتر خود متصل کنید تا عمر باتری بیشتری داشته باشید. همچنین به کمک این دو تکنولوژی می‌توانید ماوس خود را به دو کامپیوتر متصل کنید و از کامپیوتری به کامپیوتر دیگر تنها با فشار یک دکمه سوییچ کنید.

ماوس گیمینگ لاجیتک G604 از سنسور High Efficiency Rated Optical یا HERO استفاده می‌کند که قدرت ردیابی بسیار دقیق و با سرعت و شتاب بالا را با مصرف انرژی بسیار کمی به شما ارائه می‌دهد. با استفاده از این سنسور ماوس گیمینگ لاجیتک G604 قادر است تا 240 ساعت با اتصال به کمک فناوری LIGHTSPEED و تا 160 روز با اتصال بلوتوث را با یک باتری AA به شما ارائه دهد.

از Fortnite گرفته تا World of Warcraft، ماوس گیمینگ لاجیتک G604 طراحی شده‌است که کنترل کاملی از بازی را در اختیار شما قرار دهد.

در ادامه می‌توانید تیزر تبلیغاتی این ماوس فوقالعاده را مشاهده کنید.

 

شرکت اسپیرو نماینده رسمی و انحصاری عرضه و خدمات لاجیتک در ایران.

نظرات (3)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *