وب کم یو اس بی لاجیتک با کیفیت HD از محصولات ارتباط تصویری آنلاین و غیر حضوری پر کاربرد در دنیای امروز است. یکی از مشکلاتی که اکثر کاربران در استفاده از این محصولات با آن روبرو بودند کیفیت پایین تصویربرداری بود.

البته با مرور زمان و شناخت کاربران از وب کم ها، رقابتی در بین برند های مطرح جهان در افزایش کیفیت تولیدات به وجود آمد. لاجیتک به عنوان شرکت پیشرو در زمینه تولید برترین وب کم ها و تجهیزات ارتباط تصویری و ویدئو کنفرانس در جهان، علاوه بر افزایش کیفیت، توانایی و قابلیت های این تولیدات را نیز افزایش داده است.

علاوه بر اشاره به کیفیت HD دوربین های وب کم لاجیتک می توان به قابلیت های منحصر به فرد دیگر آن ها نیز اشاره کرد:

  • حرکت افقی دوربین
  • حرکت عمودی
  • کیفیت HD فیلم برداری و تصویر برداری
  • زوم خودکار
  • کیفیت شفاف سازی تصویر
  • کیفیت تصویر برداری در نور کم و تنظیم خودکار نور محیط

وب کم های لاجیتک در مدل های مختلف دارای توانایی های مختص به خود می باشند. مدل های وب کم لاجیتک از نظر کاربرد به دو گروه تقسیم می شوند. گروه اول دوربین ها و تجهزات ویدئو کنفرانس است که معمولا برای برقرای جلسات غیر حضوری در تعداد های بیش از یک نفر مورد استفاده قرار می گیرند. گروه دوم محصولات وب کم است که در این مقاله به آن ها اشاره کردیم. این دسته از دوربین ها برای برقراری ارتباط تصویری تک نفره مورد استفاده قرار می گیرند.

نکته بسیار مهم در هنگام خرید و انتخاب وب کم برای برقرار ارتباط های تصویری غیر حضوری و جلسات از راه دور اهمیت تعداد افراد حاضر در جلسه است. این که در هر دو سمت جلسه چه تداد از افراد قرار است که حضور داشته باشند ملاک انتخاب وب کم درست برای مصرف کنندگان است.

بر این اساس، اگر تعداد افراد شرکت کننده در جلسه یا ویدئو کنفرانس در یک سوی جلسه یه نفر باشد، محصول مورد نیاز او قطه دوربین های وب کم لاجیتک خواهد بود. از سوی دیگر در صورت شرکت بیش از یک نفر در جلسه آن ها را ملزم به استفاده از تجهیزات ویدئو کنفرانس VC می کند. این تجهیزات به راحتی شرایط شرکت تعداد افراد 2 الی 20 نفر در یک فریم تصویر را برای شما فراهم می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *