ویدئو کنفرانس لاجیتک BCC950 با وب کم متحرک دارای زاویه دید 78 و قابلیت چرخش 180 در جهت های افقی و عمودی است. درجه است که از طریق کنترل می توانید متناسب با نیاز خود تصویر مورد نظر خود را ثابت کنید.

انجام جلسات مختلف متناسب با نیاز شما نیازمند داشتن تجهیزات متفاوت است. از این رو لاجیتک متناسب با نیاز اتاق های کنفرانس محصولات مختلف ویدئو کنفرانس از قبیل GROUP، CONNECT و BCC950 را با کارایی و قیمت های مختلف تولید کرده است. این مدل از تجهیزات کنفرانسی لاجیتک تصاویر HD و صدایی بسیار مناسب را در بسته‌ای و مقرون‌ به‌ صرفه عرضه می‌کند. بدین طریق گروه‌های کوچک می‌توانند جلسات ویدئو کنفرانس خود را از هر مکانی در دفتر کار خود تشکیل دهند.

چه چیزی محصولات ویدئو کنفرانس لاجیتک را به انتخابی منحصر به فرد تبدیل می‌کند؟ اول این ‌که این تجهیزات راه‌ حلی یک‌ پارچه باهدف برقراری ارتباط تصویری یک گروه میباشد. تصاویر ویدئویی HD حرفه‌ای باعث می‌شود گروه‌های کوچک به خوبی قابل دیدن باشند. قابلیت پخش و انتقال صدای فوق‌العاده‌ی این دستگاه به خوبی صحبت‌های این گروه‌های کوچک را منتقل می‌کند. کنترل از راه دور و دکمه‌های موجود بر روی دستگاه به هدایت تماس‌ها از هر جایی از اتاق، کمک می‌کنند.

محتویات داخل پک ویدئو کنفرانس BCC950

  • Conference Cam دوربین ویدئو کنفرانس
  • کنترل از راه دور
  • مستندات کاربر
  • آداپتور AC

چون تقریبا تمامی نرم‌افزارهای کنفرانس ویدئویی و UC منطبق بر UVC هستند، محصولات صوتی و تصویری لاجیتک بدون نیاز به درایورهای نرم‌افزاری اضافی با این ابزارها مطابقت دارند.

نگاهی به ویژگی‌های این محصول:

  • سازگاری با انواع مختلف رایانه و استفاده از فناوری UVC H.264
  • عملکرد ساده و آسان این دستگاه در بسترهای مختلف
  • سنسور باکیفیت وب‌کم و فناوری 2™RightLight لاجیتک
  • تنظیم تصویر در محیط های مختلف نوری
  • قابلیت فوکوس خودکار و لنزهای کارل زایس Carl Zeiss است.
  • لازم به ذکر است که شرکت آلمانی Carl Zeiss از مطرح ترین شرکت های تولید لنز های فوق پیشرفته در زمینه، دوربین های دو چشمی، وب کم، میکروسکوپ و تلسکوپ ها در جهان هستند.

قابلیت حذف نویز و اکو صدا
به دلیل توانایی چرخش افقی و عمودی این قابلیت به ما امکان می‌دهد تا دوربین را متناسب با زاویه دلخواه خود تنظیم کنیم.
طراحی یک‌ پارچه‌ این محصول شفافیت صدای باکیفیت و تصاویر HD را به مخاطبان عرضه می‌کند.
اسپیکرفون موجود در درون محصول امکان حذف اکو و نویز محصول را برای شما فراهم می کند.
این محصول تا شعاع 8 متری امکان انتقال صدا را می دهد.
با استفاده از کنترل از راه دور و دکمه‌های هدایت موجود بر دستگاه اصلی امکان کنترل زوم، حرکت افقی، عمودی و صدای دستگاه و همچنین قطع و وصل صدا و تماس برای شما فراهم می شود. تصاویر فیلمبردای این وب کم دارای کیفیت HD 1080p و سرعت 30 فریم بر ثانیه است.
این دستگاه برای نرم‌افزار های ارتباط تصویری مایکروسافت، اسکایپ و بسترهای محبوب دیگر بهینه‌سازی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *