همانطور که کیبورد مکانیکی Logitech POP Keys با نامش اشاره می‌کند، کیبوردی با ظاهری خاص است که جلو هر کس که از گوشه چشمش بتواند آن را ببیند را به خود جلب می‌کند. در این مطلب به بررسی کیبورد Logitech POP Keys می‌پردازیم و توضیح می‌دهیم که آیا از نظر کاربری هم این کیبورد به اندازه ظاهر آن جذاب است؟ و چه کسانی بهتر است این کیبورد را تهیه کنند.

بررسی کیبورد Logitech POP Keys

لاجیتک با ارائه کیبورد POP Keys روش جدیدی را برای ارائه تجربه‌ای خاص از استفاده از یک کیبورد مکانیکی را امتحان کرده‌است و این کیبورد با طراحی زیبا و رنگارنگ (و از نظر سختاری بسیار شبیه به کیبورد MX Keys Mini) قطعا نظر هرکس را به خود جلب خواهد کرد.

کیبورد Logitech POP Keys

قیمت‌گذاری این کیبورد به قیمت جهانی 129 دلار این کیبورد را در بازه قیمتی پایین‌تری از بسیاری از کیبوردهای گیمینگ مکانیکی برند اصلی، اما بالاتر از کیبوردهای مکانیکی عادی قرار می‌دهد.

در مقایسه با کیبوردی مانند لاجیتک K780 با قیمت 79 دلار قیمت این کیبورد بالا به نظر می‌آید، اما زمانی که قیمت آن را با برخی از بهترین کیبوردهای گیمینگ مانند لاجیتک G815 که یک کیبورد گیمینگ مکانیکی سیمی با قیمت 199 دلار است مقایسه می‌کنید، قیمت کیبورد POP Keys بسیار منطقی به نظر می‌آید.

با این وجود دقت کنید که این کیبورد با وجود قیمت بالا برای هر کس مناسب نیست و مناسب تایپیست‌ها و افرادی که به کار حرفه‌ای با کیبورد و ماوس خود انجام می‌دهند است و گزینه‌های ارزان قیمتی مانند لاجیتک K230 برای انجام کارهای روزانه مناسب‌تر خواهد بود.

با این حال کیبورد Logitech POP Keys از نظر حس کاربری و ظاهر بسیار خاص و ویژه است و برای قشر جوان‌تر بسیار جذاب. این کیبورد وزن زیادی ندارد و در زنگ‌های مختلف عرضه می‌شود و دکمه‌های مکانیکی و گرد این کیبورد تداعی‌گر کار با تایپ رایترهای قدیمی هستند.

ترکیب‌های رنگی خاص این کیبورد، با وجود زیبایی ظاهری‌شان به تنهایی نمی‌توانند روی یک میز کاری ظاهر ستاپ شما را تحت الشعاع قرار بدهند؛ به همین دلیل است که لاجیتک ماوس لاجیتک POP Mouse را نیز در کنار این کیبوردها و با ترکیب رنگی یکسانی با این کیبوردهای ارائه کرده‌است.

پس کارکردن با این کیبورد از نظر بینایی چشم نواز است و داشتن دکمه‌های مکانیکی باعث می‌شود تا علاوه بر افزایش دقت شما در هنگام تایپ، حس بسیار خوبی از فشار دادن این دکمه‌ها و بازخوردی که فعال شدن هر یک از این دکمه‌ها به انگشتان شما می‌دهد داشته باشید.

علیرغم بدنه و دکمه‌های پلاستیکی، کیبورد Logitech POP Keys کیفیت ساخت بالایی دارد و در هنگام کار آن را احساس خواهید کرد. چیدمان دکمه‌های این کیبورد نیز بسیار مشابه کیبوردهای TKL است، با این تفاوت که ردیفی از دکمه‌ها با دستوری خاص در سمت راست کیبورد وجود دارد.

کیبورد Logitech POP Keys

این دکمه‌ها، دکمه‌های ایموجی هستند که برای دسترسی سریع به ایموجی‌هایی که زیاد از آن‌ها استفاده می‌کنید در هنگام تایپ با کیبورد تعبیه شده‌اند که توسط نرم‌افزار Logi Options+ قابل تنظیم، تغییر و شخصی‌سازی‌اند و حتی به تهیه کیبورد چندین روکش دکمه جایگزین هم با طرح ایموجی‌های مختلف دریافت می‌کنید که می‌توانید آن‌ها را با سلیقه و نظر خود تغییر دهید.

تجربه تایپ با کیبورد Logitech POP Keys بسیار روان و لذت بخش است؛ همانطور که از یک کیبورد مکانیکی با کیفیت انتظار می‌رود. همچنین این یک کیبورد وایرلس است که توانایی اتصال به دو طریق Bluetooth و گیرنده USB را دارد.

بیشتر بخوانید: نحوه اتصال کیبورد بلوتوث

همچنین شما می‌توانید این کیبورد را به 3 دستگاه متفاوت، از جمله تلفن همراه یا تبلت خود، متصل کنید و از طریق دکمه‌های Easy-Switch بالای کیبورد اتصال کیبورد خود را بین 3 دستگاهی که به آن‌ها متصل است، تغییر دهید.

یک نقطه ضعف و در عین حال قدرت این کیبورد، استفاده از دکمه‌هایی دایره‌ای شکل و با سطح فرورفته است که برای بسیاری تجربه تایپ و دقت بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. اما برای سانی که انگشتان درست و زمختی دارند می‌تواند آزاردهنده باشد.

در این صورت سرعت و دقت تایپ شما بسیار کاهس پیدا می‌کند و پیشنهاد می‌کنیم تا اگر مقدار زیادی از زمان خود را مشغول به تایپ کردن هستید، نه تنها از کیبورد Logitech POP Keys، بلکه از هر کیبوردی که دارای دکمه‌هایی به این شکل هستند دوری کنید.

مزایا

  • طراحی جذاب و رنگی
  • سوویچ‌های مکانیکی با کیفیت
  • امکان اتصال به روش‌های متفاوت

معایب

  • دکمه‌های کوچک و گرد
  • قیمت بالا

کیبورد Logitech POP Keys را بخرید اگر

  1. به دنبال تهیه کیبورد مکانیکی با کیفیت هستید
  2. به دنبال تهیه کیبوردی با ظهری خاص و جذاب هستید

کیبورد Logitech POP Keys را نخرید اگر

  1. انگشتان زمخت یا لرزش دست دارید
  2. به دنبال کیبوردی با قیمت مناسب هستید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *