اکثر اسپیکرهای ضد ضربه دارای ابعاد کوچکی هستند و ظاهری دارند که مقاومتشان به ضربه را به نمایش می‌گذارد. اما اگر اسپیکری بخواهید که ضد ضربه باشد، کیفیت و حجم صدای خوبی داشته باشد و همچنین ظاهر ساده‌تر و زیباتری داشته باشد چطور؟ با بهترین اسپیکر ضد ضربه که می‌توانید در ایران تهیه کنید آشنا می‌شویم.

اسپیکر ضد ضربه MEGABOOM 3

اسپیکر UE MEGABOOM 3 قدرتمندترین و بزرگترین اسپیکر ضد ضربه و ضد آب قابل حمل برند Ultimate Ears است که کیفیت صدای خارق‌العاده، بیس قدرتمند و حجم صدای فوق‌العاده‌ای دارد.

همچنین برخلاف دیگر اسپیکرهای ضد ضربه، ظاهر نسبتا ساده‌ای دارد و ضد ضربه بودن آن جلب توجه زیادی نمی‌کند. این اسپیکر دارای بدنه‌ای استوانه‌ای شکل است تا پخش صدای 360 درجه داشته باشد، قسمت بالایی و پایینی آن لاستیکی است و اطراف آن دارای یک روکش کنفی مقاوم است.

این اسپیکر قدرتمند دارای عمر باتری 20 ساعت پخش مداوم است تا هیچگاه نگران تمام شدن ناگهانی شارژ باتری اسپیکر خود نباشید.

همچنین با نصب نرم‌افزار BOOM در تلفن همراه خود می‌توانید به قابلیت‌های بیشتری در این اسپیکر ضد ضربه دسترسی داشته باشید.

قابلیت‌هایی از جمله تنظیم اکولایزر با استفاده از تنظیمات پیش‌فرض یا تنظیم به صورت دستی؛ امکان روشن و خاموش کردن اسپیکر از راه دور و به کمک نرم‌افزار و امکان اتصال چندین اسپیکر MEGABOOM 3 و BOOM 3 و حتی مدل‌های قدیمی‌تر BOOM 2 و MEGABOOM تا بیشتر از 150 اسپیکر به صورت همزمان برای پوشش بیشتر و بهتر محیط با صدا.

این تنها یک اسپیکر ضد ضربه نیست، بلکه با گواهینامه IP76 یک اسپیکر ضد آب نیز به شمار می‌آید و اسپیکری است که مهم نیست چه بلایی به سر آن بیاید، آسیبی از اتفاقات مختلف نخواهد دید.

این اسپیکر نه تنها یک اسپیکر ضد ضربه با صدایی قدرتمند است، بلکه برای افرادی که به دنبال یک اسپیکر با کیفیت و صدای قدرتمند هستند هم یک اسپیکر خارق‌العاده با دوام بالا محسوب می‌شود.

این اسپیکر خارق‌العاده را می‌توانید از نمایندگان شرکت اسپیرو در سراسر کشور که در صفحه از کجا بخرم ثبت شده‌اند تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *