به دنبال اسپیکر بلوتوث کوچک و قابل حملی هستید که صدای خوبی هم داشته باشد؟ معمولا این دو قابلیت در تضاد یکدیگر هستند، اما در این مطلب با اسپیکری آشنا می‌شویم که هم ابعاد کوچک و جمع و جوری دارد و هم صدای فوق‌العاده، معرفی بهترین اسپیکر کوچک بیس دار.

می‌دانیم که به صورت کلی برای این که در اسپیکر یا سیستم صوتی خود بیس عمیق و قوی داشته باشیم، نیاز به یک ساب ووفر داریم که بیس مورد نیاز ما را تامین کند. اما قرار دادن ساب ووفر، خصوصا در یک اسپیکر همراه که قرار است ابعاد کوچکی داشته باشد امکان پذیر نیست.

البته افراد با دستکاری تنظیمات صدا به افزایش بیس اسپیکر خود می‌پردازند، اما این بیس اضافه بیسی دارای نویز و اعوجاج است که درهم ریختگی در فرکانس‌های بالا ایجاد می‌کند و دلیل آن عدم توانایی اسپیکر در اجرای بیس افزوده شده است.

طراحان و تولیدکنندگان این دسته از اسپیکرها با همکاری مهندسین صدا با ترفندهایی موفق به استخراج بیس خوبی از یک پکیج درایور فول رنج به همراه یک رادیاتور بیس شده‌اند که یک نمونه بسیار موفق از آن را در اسپیکر UE WONDERBOOM 2 می‌بینیم.

اسپیکر کوچک بیس دار

بهترین اسپیکر کوچک بیس دار چیست؟

اسپیکر UE WONDERBOOM 2 را می‌توان به راحتی به عنوان بهترین اسپیکر با ابعاد کوچک و بیس قدرتمند در کنار صدای خارق‌العاده شفاف شناخت. برند Ultimate Ears برخی از بهترین و محبوب‌ترین اسپیکرهای بلوتوث همراه را به بازار ارائه می‌دهد و اسپیکر UE WONDERBOOM 2 مدل کوچک و قابل حمل‌تر آن است.

از نظر ابعاد این اسپیکر کوچک بیس دار مقداری از یک ماگ بزرگتر است و از نظر صدا بهتر از تمام اسپیکرهای برندهای متفرقه در بازار و یک رده بالاتر از اسپیکرهای هم رده و اندازه خود.

بهترین اسپیکر کوچک بیس دار

یکی از قابلیت‌هایی که برند UE همیشه در اسپیکرهای خود آن را در نظر گرفته است، پخش صدای 360 درجه است که در این اسپیکر نیز این قابلیت نادیده گرفته نشده‌است. بدین معنا که مهم نیست اسپیکر نسبت به شما در چه جهتی باشد، شما صدای آن را به طور کاملا رسا خواهید شنید.

همچنین این اسپیکر دارای گواهینامه IP67 مقاومت به نفوظ مایعات و گرد و غبار است و یک اسپیکر ضد ضربه است. پس از این که آن را با خود کجا می‌برید اتفاقاتی که ممکن است برای آن بی‌افتد خیالتان کاملا راحت باشد.

عمر باتری این اسپیکر نیز 13 ساعت پخش مداوم موسیقی اعلام شده‌است که در حین پخش با صدای متوسط این عدد کاملا واقعی است و نیازی به نگرانی از به اتمام رسیدن شارژ باتری اسپیکر خود ندارید.

با نصب نرم‌افزار BOOM و اتصال به آن می‌توانید دسترسی به تنظیمات و قابلیت‌های بیشتری نیز در اسپیکر خود داشته باشید.

با نصب این نرم‌افزار علاوه بر دسترسی به امکاناتی مانند امکان تنظیم اکولایزر با تنظیمات پیش‌فرض و یا به صورت دستی می‌توانید یک اسپیکر WONDERBOOM 2 دیگر را هم با قابلیت Double-Up به اسپیکر خود متصل کنید و همزمان از دو اسپیکر به پخش موسیقی بپردازید.

با قابلیت Double-Up می‌توانید با دو اسپیکر محوطه قابل پوشش خود را، خصوصا در فضاهای باز گسترش دهید و یا به صورت استریو و کانال راست و چپ جداگانه موسیقی خود را پخش کنید.

تست صدا اسپیکر WONDERBOOM 2

در نهایت می‌رسیم به تست صدای این اسپیکر کوچک بیس دار و این که وقتی می‌گوییم بیس دار با صدای وکال شفاف یعنی چی؟ در ویدئوی زیر می‌توانید تست صدای این اسپیکر را مشاهده کنید. این تست صدا با میکروفون‌های حرفه‌ای انجام شده‌است و توصیه می‌کنیم برای درک بهتر از هدفون یا هندزفری برای گوش دادن به صدای آن استفاده کنید.

همچنین این ویدئو، ویدئوی بررسی این اسپیکر است و با مشاهده کامل آن می‌توانید به طور کامل‌تری با این اسپیکر آشنا شوید.

این اسپیکر از نمایندگان رسمی شرکت اسپیرو که در صفحه از کجا بخرم لیست شده‌اند با گارانتی رسمی قابل تهیه است.

در صورتی که سوالی درباره این محصول دارید، می‌توانید سوال خود را در بخش نظرات ثبت کنید تا در اسرع وقت به آن‌ها پاسخ دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *