آیا به بازی‌های اتوموبیلرانی علاقه دارید و می‌خواهید با فرمان بازی به صورت عمیق‌تری این بازی‌ها را انجام دهید؟ در این مطلب با بهترین فرمان بازی برای PS4 و Xbox One آشنا می‌شویم و بهترین بازی‌هایی که می‌توانید با فرمان بازی در این کنسول‌ها بازی کنید را به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین فرمان برای PS4 و Xbox One

بهترین فرمان برای PS4 و Xbox One

با در نظر گرفتن تمام فاکتورها مانند امکانات، میزان شبیه سازی و قیمت، بهترین فرمان بازی برای PS4 و Xbox One در ایران فرمان بازی Logitech G923 است.

لاجیتک G923 نسخه بروزرسانی شده فرمان بازی محبوب لاجیتک G29 است که با اضافه شدن قابلیت TRUEFORCE می‌تواند با استفاده از اطلاعات داخل فیزیک بازی شبیه سازی بهتری از اتفاقات ماشین برای شما انجام دهد و بازخورد دقیق‌تری به شما از وضعیت ماشین بدهد.

برخلاف گذشته فرمان‌های بازی امروزی بیشتر شبیه به یک شبیه ساز رانندگی هستند تا یک گیم پد یا دسته بازی، به همین دلیل دارای قابلیت‌های پیشرفته‌ای هستند و این باعث می‌شود تا قیمت پایینی نداشته باشند.

با وجود این که قیمت این فرمان بازی هم مقدار کمی نیست، اما بسیار کمتر از فرمان‌های بازی ارائه شده توسط برندهای دیگر است.

بیشتر بخوانید: بهترین ماوس گیمینگ 2023 در بازار ایران + قیمت

در داخل این فرمان بازی یک موتور برقی قرار دارد که مستقیما به فرمان متصل است و درست مانند یک ماشین واقعی که فرمان در مقابل گردش مقاومت می‌کند، اینجا هم با توجه به وضعیت ماشین، نحوه حرکت کردن، چرخیدن، شتاب گرفتن، تمرکز کردن، لیز خوردن و… هر وضعیتی که ماشین داشته باشد فرمان نیز با توجه به آن از طریق اعمال نیرو، گرداندن فرمان یا… به شما نسبا به اتفاقی که دارد برای ماشین می‌افتد بازخورد می‌دهد، درست مانند یک ماشین واقعی.

بهترین فرمان بازی برای PS4

تا زمانی که این فرمان را در یک بازی شبیه ساز رانندگی مانند Gran Turismo، Assetto Corsa Competizione یا Forza Motorsport و نه Horizon امتحان نکرده باشید متوجه میزان واقعی بودن حس رانندگی با این فرمان‌های بازی نخواهید شد.

البته با تماشای ویدئو زیر که در بازی WRC 10 که رانندگی به سبک رالی است و فرمان‌های زیادی توسط بازیکن به فرمان داده می‌شود و بازخوردهای زیادی نیز توسط فرمان به بازکن برمی‌گردد، می‌توانید تا حدودی این موضوع را مشاهده کنید.

فرمان بازی Logitech G923 در دو نسخه و برای PlayStation و Xbox به صورت جداگانه ارائه شده‌است، پس اگر قصد تهیه آن را دارید در تهیه مدل درست دقت کنید.

همچنین اگر با PC بازی می‌کنید می‌توانید این فرمان را نیز تهیه کنید و اهمیتی ندارد که کدام مدل آن را تهیه می‌کنید؛ هر دو مدل PlayStation و Xbox فرمان بازی Logitech G923 قابلیت کار با PC را دارند.

بهترین بازی‌ها برای فرمان بازی لاجیتک

بازی‌های بسیاری از این فرمان بازی پشتیبانی می‌کنند و می‌توانید لیست این بازی‌ها را برای هر پلتفرم در صفحه محصول Logitech G923 مشاهده کنید.

اما پیشنهاد ما این است که این فرمان‌ها برای بازی‌های اتوموبیلرانی که بیشتر به سبک Simulation و شبیه سازی هستند تهیه کنید. اجرای Need for Speed با فرمان بازی لذت بخش است، اما این فرمان بیشتر با بازی‌هایی مانند iRacing خود را نشان می‌دهد.

در ویدئوی زیر می‌توانید برخی از بهترین بازی‌ها برای بهترین فرمان بازی برای PS4 و Xbox One را ببینید و اگر این بازی‌ها را دارید، با تهیه فرمان بازی تجربه خود را چندین مرحله از بازی مورد علاقه‌تان بهبود دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *