اگر با تلفن همراه یا تبلت خود زیاد کار می‌کنید و کیبورد لمسی آن برای شما زیادی کوچک است یا می‌خواهید بتوانید با سرعت بالایی تایپ کنید، تهیه یک کیبورد بلوتوث تصمیم خوبی است.

از آنجایی که لاجیتک یکی از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات جانبی کامپیوتر، از جمله کیبورد است در این مطلب تصمیم گرفته‌ایم تا به بهترین کیبوردهای بلوتوث برند لاجیتک که برای موبایل و تبلت ارائه شده‌اند آشنا شویم.

بهترین کیبوردهای بلوتوث برای موبایل

توجه کنید که اهمیتی ندارد که دستگاه شما اندرویدی است یا iOS کارکرد این کیبوردها در هر دو نوع دستگاه به غیر از برخی از دستورات میانبر کاملا یکسان است.

بیشتر بخوانید:

لاجیتک K380

اگر می‌خواهید تا بتوانید در هر جایی کیبورد خود را به همراه داشته باشید، لاجیتک K380 یکی از بهترین گزینه‌های شما خواهد بود. ابعاد کوچک و وزن کم باعث می‌شود بتوانید آن را به راحتی در کیف خود قرار دهید و در هر جایی از آن استفاده کنید.

همچنین لاجیتک K380 یک کیبورد بلوتوث مولتی دیوایس است، بدین معنا که شما می‌توانید تا 3 دستگاه را به صورت همزمان به این کیبورد متصل کنید و از طریق دکمه‌های Easy-Switch بالای کیبورد در هر لحظه انتخاب کنید که با کدام دستگاه کار کنید.

لاجیتک K780

کیبورد بلوتوث Logitech K780

اگر به دنبال گزینه‌ای حرفه‌ای برای تایپ در دستگاه‌های همراه خود هستید، لاجیتک K780 یک گزینه مناسب است.

این کیبورد علاوه بر مولتی دیوایس بودن امکان اتصال با دانگل USB را نیز دارد و برای افرادی مناسب‌تر است که هم می‌خواهند با کامپیوتر خود کار کنند و هم دستگاه‌های همراه. البته می‌توانید تمام دستگاه‌های خود را با بلوتوث نیز به کیبورد متصل کنید و نیازی به استفاده از دانگل نداشته باشید.

این کیبورد خود دارای یک هولدر بزرگ برای قرار دادن تلفن همراه و تبلت است و برای این که در زمان قرار دادن و برداشتن به دستگاه شما آسیب نزند دارای پوشش سیلیکونی و نرم است.

همچنین این کیبورد وزن زیادی دارد که دلیل آن حفظ تعادل کیبورد در زمانی که تبلت‌های بزرگ و سنگین مثل iPad Pro روی آن قرار می‌گیرد. پس با توجه به وزن بالا این کیبورد پرتابل محسوب نمی‌شود.

لاجیتک K375s

کیبورد بلوتوث لاجیتک K375s

کیبوردهای بلوتوث با طراحی‌های ویژه و قابلیت‌های خاص قیمت بالایی هم دارند، اما اگر شما به دنبال یک کیبورد بلوتوث ساده اما با کیفیت دارید که قیمت خیلی بالایی نداشته باشد، پیشنهاد ما لاجیتک K375s است.

این کیبورد در واقع کیبورد ارائه شده به همراه کمبو لاجیتک MK235 است که قابلیت اتصال بلوتوث مولتی دیوایس و یک پایه جداگانه برای قرار دادن تلفن همراه یا تبلت به آن اضافه شده باشد.

امکان اتصال کیبورد به کمک دانگل USB نیز وجود دارد و می‌توانید از این کیبورد با دستگاه‌های Windows, MacOS, ChromeOS, Android, iOS استفاده کنید.

بیاند BK-6802 BT

برای اتصال به دستگاه‌های همراه می‌توانید نگاهی هم به این کیبورد بی‌اندازید. بیاند BK-6802 BT یک کیبورد تاچ پد دار است که قابلیت اتصال با بلوتوث را دارد. کاربری این کیبوردها اتصال به تلویزیون‌های هوشمند و کنترل آن‌ها از این طریق و برای افرادی است که در حال کار با کامپیوتر می‌خواهند تا بتوانند همچنان از دستورات میانبر تاچ پد نیز استفاده کنند.

اما با پشتیبانی از دستورات ماوس در چند سال اخیر در سیستم‌عامل‌های موبایل، وجود تاچ پد در کنار کبلورد بلوتوث خود در حالی که دارید با تلفن همراه یا تبلت خود کار می‌کنید می‌توانید کاربردی واقع شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *