لاجیتک برند میکروفون Blue را از رده خارج می‌کند، اما همچنان محصولات محبوب این برند را تحت برند Logitech G و دسته محصولات استریمینگ به فروش می‌رساند.

لاجیتک حتی Blue را از بخش Brands وبسایت خود حذف کرده است و وبسایت Bluemic.com اکنون به صفحه دسته محصولات استریمینگ سایت لاجیتک منتقل می‌شود.

البته شما همچنان قادر هستید تا میکروفون‌های Yeti، Yeti Nano، Snowball و.. را از این وبسایت تهیه کنید.

در اقدامی مشابه لاجیتک هدست‌های گیمینگ حرفه‌ای و های-اند برند Astro را نیز به بخش Logitech G در وبسایت خود منتقل کرده، اما همچنان این برند را نگه می‌دارد و در واقع محصولات برند Astro محصولات رده بالاتر و لوکس هدست‌های گیمینگ لاجیتک شناخته می‌شود.

البته با وجود این که برند میکروفون Blue از رده خارج شده‌است، اما لوگو آن همچنین روی میکروفون‌های محبوب این برند دیده می‌شود و به نحوی Blue به عنوان رده محصول شناخته خواهد شد.

میکروفون Blue

خوبی محصولات صوتی این است که اگر یک محصول صوتی مانند اسپیکر یا هدفون و یا میکروفون عملکرد خوب و کیفیت صدای بالایی داشته باشد، هیچگاه قدیمی و از کار افتاده نخواهد شد.

به همین دلیل با وجود محبوبیت میکروفون Blue در بین استریمرها حتی اگر این برند از بین برود و محصول جدیدی ارائه نکند، محصولات کنونی آن تا مدت بسیار طولانی قابل استفاده خواهند بود. مانند همین حالا که Blue Snowball ICE با وجود این که در سال 2005 عرضه شده‌است، همچنان یکی از پرطرفدارترین میکروفون‌های رومیزی Plug-and-Play با قیمت مناسب شناخته می‌شود و کیفیت صدای بسیار خوبی دارد.

لاجیتک برند میکروفون Blue را در سال 2018 به قیمت 117 میلیون دلار خریداری کرد. البته میکروفون Blue تاریخچه بسیار موفقی در زمینه میکروفون‌های حرفه‌ای دارد، اولین میکروفون رومیزی نوع “Bottle” توسط Blue ساخته شده‌است که در ادامه تبدیل به نوع اصلی میکروفون مورد استفاده توسط تمام سازندگان پادکست‌ها تبدیل شد.

همچنین همانطور که گفتیم میکروفون Blue Snowball ICE که حدود 18 سال است از ارائه شدن آن می‌گذرد همچنان توسط استریمرها استفاده می‌شود و به عنوان یک میکروفون با کیفیت و ارزان قیمت شناخته می‌شود.

البته لاجیتک با از رده خارج کردن این برند قصد از بین بردن آن و تنها فروش محصولات آن را ندارد، بلکه لاجیتک قصد تلفیق این برند با دیگر محصولات خود را دارد تا کاربری آن‌ها را بهبود دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *