برند لوکس بنگ اند الوفسن (Bang & Olufsen) از سال 1925 به تولید و ارائه تجهیزات صوتی های-اند و با بالاترین کیفیت ساخت و صدا مشغول بوده‌است و امروزه می‌توانید محصولات پرطرفدار این برند را در ایران با خدمات پس از فروش شرکت اسپیرو تهیه کنید.

معرفی برند B&O

Peter Bang و Svend Olufsen

این برند توسط Peter Bang و Svend Olufsen و با تولید اولین رادیو تولید انبوهی که برای کار نیاز به باتری نداشت و تنها کافی بود تا به برق شهری متصل شود ایجاد شد.

حالا و حدود یک قرن بعد این روحیه نوآوری در بهبود کیفیت صوتی تجهیزات این برند و همچنین طراحی‌های نوآورانه برای این تجهیزات که نه تنها محصولات برند بنگ اند الوفسن را مجزا از محصولات دیگر برندها می‌کند، بلکه به یک اثر هنری تبدیل می‌کند، وجود دارد.

محصولات برند بنگ اند الوفسن هنوز هم در دانمارک تولید می‌شوند و فرآیند تولید آن‌ها به یک شرکت تولید کننده در آسیای شرقی سپرده نشده‌است؛ دلیل این کار اطمینان از تولید محصولات با کیفیت مورد انتظار مشتریان این برند و استانداردهای خود برند B&O است.

شعار دهه 60 میلادی این برند، ‘We think differently’ همچنان هم پابرجاست و این روحیه باعث شده تا در طول تاریخ بسیاری از محصولات این برند توسط موزه‌های هنری، مانند کلکسیون MoMA به عنوان یک اثر هنری قرار بگیرد، حتی با وجود این که این تجهیزات، محصولات یک برند هستند و تنها یک اثر هنری نیستند.

همچنین با توجه به قیمت بالای محصولات برند بنگ اند الوفسن، طول عمر بسیار بالاتری برای این محصولات در نظر گرفته شده‌است و محصولی که از این برند تهیه می‌کنید علاوه بر این که با نگهداری درست تا همیشه قابل استفاده است؛ در صورت بروز مشکل در سالیان طولانی، قابل تعمیر و حتی بهبود هستند.

طراحان برند Bang & Olufsen

محصولات ویژه برند بنگ اند الوفسن فرآیند طراحی متفاوتی را نسبت به دیگر برندها طی می‌کنند و توسط طراحان هنری طراحی می‌شوند و سپس کاربری آن‌ها با همکاری مهندسین این برند به آن‌ها اضافه می‌شوند.

در ادامه با این طراحان آشنا می‌شویم:

معرفی محصولات B&O

برند B&O محصولات صوتی و تصویری تولید می‌کند، اما تمرکز بیشتر این برند بر تجهیزات صوتی خود است. در ادامه با دسته‌بندی محصولات این برند آشنا می‌شویم.

اسپیکرهای دکوراتیو B&O

اسپیکرهای دکوراتیو B&O

یک اسپیکر خانگی را در ذهن خود تصور کنید، اسپیکرهای B&O هیچ شباهتی به آنچه در ذهن شماست ندارند!

شاید امروزه اکثر افرادی که این برند را بشناسند، آن را این دسته از محصولاتش بشناسند. اسپیکرهای خانگی که علاوه بر صدای خارق‌العاده، ظاهری دارند که توجه هر کس را به سمت خود جلب می‌کند و ممکن است در ابتدا متوجه کاربری این دستگاه نشوند.

برای مشاهده و آشنایی با اسپیکرهای دکوراتیو برند Bang & Olufsen اینجا کلیک کنید.

اسپیکرهای پرتابل B&O

درست است که در خانه نیستید، اما دلیل نمی‌شود تجربه صوتی شما افت داشته باشد.

اسپیکرهای پرتابل Bang & Olufsen با هر ابعادی طراحی و مهندسی شده‌اند تا با اسپیکرهای پرتابل یک رده و یک سایز بزرگتر از خود رقابت کنند.

هر اسپیکر پرتابل این برند در دسته و ابعاد خود بهترین اسپیکری است که می‌توانید تهیه کنید و برای هر نوع کاربری ویژه توسط بنگ اند الوفسن یک اسپیکر همراه ارائه شده‌است.

برای مشاهده تمام اسپیکرهای پرتابل برند Bang & Olufsen اینجا کلیک کنید.

هدفون‌های Over-Ear برند B&O

تجهیزات صوتی برند بنگ اند الوفسن تنها محدود به اسپیکرهای بزرگ و قدرتمند نمی‌شوند، بلکه هدفون‌های این برند هم طرفداران زیادی دارند.

هدفون‌هایی که در نوع Over-Ear یا دور گوش هستند و کیفیت ساخت خارق‌العاده با بهترین مواد اولیه را دارند و صدای تیون شده توسط مهندسین صدا را دارند که بیشترین جزئیات موسیقی شما را به گوشتان می‌رسانند.

همچنین این هدفون‌ها از فناوری نویز کنسلینگ نیز استفاده می‌کنند تا اجازه ندهند هیچ عوامل خارجی و صداهای محیط در تجربه شنیداری شما خدشه وارد کنند.

برای مشاهده هدفون‌های دور گوش Bang & Olufsen، اینجا کلیک کنید.

هدفون‌های In-Ear برند Bang & Olufsen

محصولات برند بنگ اند الوفسن شامل هدفون‌های داخل گوش (In-Ear) یا هندزفری هم می‌شوند.

این هدفون‌ها نیز با بالاترین استانداردهای صوتی و کیفیت ساخت تولید شده‌اند و از قابلیت‌های ویژه‌ای مانند اکتیو نویز کنسلینگ پشتیبانی می‌کنند.

برای مشاهده این هدفون‌ها می‌توانید اینجا کلیک کنید.

هدفون گیمینگ برند B&O

هدفون گیمینگ برند B&O، هدفون Beoplay Portal است که در دو مدل Beoplay Portal برای PlayStation و Beoplay Portal برای Xbox ارائه شده‌است.

استفاده از هدفون گیمینگ در هنگام بازی آنلاین، خصوصا بازی‌های رقابتی می‌تواند برتری نسبی از نظر اطلاع از موقعیت اتفاقات بازی و افراد به شما نسبت به رقبایتان بدهد. همچنین ارتباط واضح با اعضای تیم‌تان در بازی اهمیت زیادی دارد.

هدفون Beoplay Portal این کار را با کیفیت صوتی بسیار بالا انجام می‌دهد و تجربه صوتی از محیط بازی به شما ارائه می‌دهد که تقریبا هیچ هدفون گیمینگ دیگری قادر به ارائه آن نیست.

معمولا هدفون‌های گیمینگ برای استفاده در زمان گوش دادن به موسیقی، با توجه به تیون صوتی متفاوت آن‌ها مناسب نیستند؛ اما شما می‌توانید از این هدفون گیمینگ برای گوش دادن به موسیقی، تماس تلفنی و کاربری‌های دیگر هم استفاده کنید و یکی از بهترین تجربه‌ها را در هنگام استفاده از آن داشته باشید.

محصولات برند بنگ اند الوفسن (Bang & Olufsen) از طریق برخی از نمایندگی‌های رسمی شرکت اسپیرو که متعاقبا اعلام خواهد شد قابل تهیه خواهد بود.

در صورتی که سوالی درباره این محصولات دارید می‌توانید سوال خود را در بخش نظرات ثبت کنید تا در اسرع وقت به آن‌ها پاسخ دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *