لاجیتک یکی از برترین ارائه دهندگان تجهیزات گیمینگ و هدست‌های گیمینگ در جهان است و با افزایش میزان استفاده از دستگاه‌های همراه برای بازی این شرکت تصمیم به ارائه تجهیزات صوتی گیمینگ برای این دسته از افراد گرفت. محصول جدید لاجیتک که هندزفری گیمینگ موبایل لاجیتک G333 نام دارد یک هندزفری مختص بازی با دستگاه‌های همراه است.

ویژگی هندزفزی گیمینگ Logitech G333

هندزفری گیمینگ موبایل لاجیتک G333 برخلاف دیگر هندزفری‌ها که از یک درایو فول رنج برای پخش تمام باند فرکانسی استفاده می‌کنند؛ دارای دو درایو در هر گوشی است و سیستمی مشابه اسپیکرهای Hi-Fi خانگی و اسپیکرهای Component اتومبیل‌ها دارد که یک درایو مختص پخش فرکانس‌های پایین یا بیس و درایو دیگر مختص پخش فرکانس‌های بالا یا تربل است.

لاجیتک G333استفاده از این سیستم باعث می‌شود تا شفافیت و وضوح صدا افزایش بسیار زیادی پیدا کند و ایجاد نویز و درهم ریختگی صدا در ولوم‌های بالا تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا کند.

هندزفری گیمینگ موبایل لاجیتک G333 به کمک جک 3.5 میلی‌متری هدفون متصل می‌شود که به آن اجازه کار با دستگاه‌هایی مانند PC، Xbox، Playstation و Nintendo Switch را می‌دهد و به همراه آن تبدیل جک 3.5 میلی‌متری به تایپ سی نیز به کاربران ارائه می‌شود تا بتوانید آن را به دستگاه‌های موبایل که فاقد جک 3.5 میلی‌متر هستند نیز متصل کنید.

اگر می‌خواهید تا از آن با دستگاه‌های iPhone یا iPad نیز استفاده کنید می‌توانید تا هندزفری را با تبدیل ارائه شده توسط شرکت اپل این کار را انجام دهید.

بدنه گوشی‌های این هندزفری گیمینگ موبایل از جنس آلومینیوم هستند که استحکام بسیار بالایی دارند و روکش کابل آن‌ها استحکاک کمتری نسبت به هندزفری‌های دیگر دارند تا از گره خوردن سیم آن‌ها جلوگیری شود.

هندزفری گیمینگ موبایل لاجیتک G333 در 3 رنگ مشکی، نقره‌ای و بنفش ارائه می‌شود و به همراه آن سه گوشی سیلیکونی با سایزهای مختلف را دریافت می‌کنید تا با توجه به ابعاد گوش خود از اندازه گوشی مناسب استفاده کنید.

در صورتی که سؤالی در رابطه با تجهیزات گیمینگ یا هدست‌های گیمینگ دارید می‌توانید تا سؤال خود را در بخش کامنت‌ها ثبت کنید تا در اسرع وقت پاسخ آن را به شما ارائه دهیم.

برای مشاهده مدل‌های مختلف هدست گیمینگ می‌توانید صفحه لیست محصولات هدست گیمینگ لاجیتک را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *