ویدئو کنفرانس پرتابل لاجیتک CONNECT را می توان به عنوان یکی از کامل ترین محصولات برقراری ارتباط از راه دور و پرتابل نامید.
این محصول برای برقرای جلسه از 1 تا 6 نفره انتخاب بسیار مناسبی است. کیفیت فیلم برداری Full HD 1080p و دارای زوم HD است. شکل طراحی و مدل قرار گیری آن به صورتی است که صدای 360 درجه دارد. بنابراین صدا را به تمامی نقاط اتاق به صورت یکنواخت پخش می کند. نصب و راه اندازی آن به صورتی است که این محصول در دو دقیقه آماده به کار می شود.

راه اندازی ویدئو کنفرانس بلوتوث لاجیتک CONNECT
بر خلاف پیچیدگی هایی که هم اکنون نیز بسیاری از محصولات ویدئو کنفرانس در راه اندازی دارند، CONNECT کانکت به سادگی و در کمتر از 5 دقیقه آماده کار می شود. محتویات این محصول شامل موارد زیر است:

  • دوربین – CAMERA
  • کابل یو اس بی – USB Cable
  • کابل شارژ – Power cable
  • کنترل – Control

ویدئو کنفرانس پرتابل لاجیتک CONNECT

در بخش جلویی این محصول که به صورت استوانه ای شکل طراحی شده دوربین و در پشت آن تمامی پورت های اتصال شامل، NFC، پورت اتصال USB، پورت پاور Power و پورت HDMI قرار دارد. باتری داخلی این محصول نیز قابل شارژ است. طراحی این محصول به صورتی است که کنترل به عنوان درپوشی بر روی آن قرار می گیرد. جالب است بدانید که این نوع طراحی علاوه بر تاثیر چشمگیری که در زیبایی این محصول داشته است، باعث شد تا در سال 2016 جایزه طراحی iF Reward را دریافت کند.

ویدئو کنفرانس پرتابل لاجیتک CONNECT

طریقه اتصال ویدئو کنفرانس لاجیتک CONNECT

ویدئو کنفرانس پرتابل لاجیتک CONNECT

  1. اتصال با کابل HDMI: در این روش کابل HDMI را به دوربین و سر دیگر آن را که به صورت USB است به کامپیوتر، لپ تاپ یا وسیله دیگر متصل کنید.
  2. اتصال از طریق بلوتوث: از بالای دستگاه دکمه بلوتوث را روشن کنید و سپس بلوتوث دستگاه خود را نیز روشن کنید. به همین راحتی اتصال برقرار می شود.
  3. اتصال از طریق NFC: اتصال هر دو دستگاه را روشن کنید. هر دو دستگاه را به هم نزدیک کنید، کار تمام است و اتصال برقرار می شود.
  4. اتصال آینه (Mirror): روش آخر که جذاب ترین و جدید ترین روش برقراری اتصال است آینه (Mirror) نام دارد. فرض کنید شما از طریق موبایل ارتباط تصویری برقرار کرده اید. در این مرحله کابل HDMI را به دستگاه متصل کنید و سر دیگر آن را به صفحه نمایش وصل کنید. حال شما تصویری که در گوشی خود دارید را در صفحه نمایش نیز می توانید همزمان مشاهده کنید. البته لازم به ذکر است که در این نوع اتصال وای فای WIFI هر دو دستگاه باید روشن باشد.

 

تجهیزات ویدئو کنفرانس لاجیتک در دسته بندی اولیه به دو دسته تقسیم میشوند:

پرتابل:

ثابت:

 

کاربری این تجهیزات متناسب با نیاز مصرف کننده متفاوت است. برای مثال کسانی که زیاد مسافرت می کنند به علت مسافرت های متعدد و برگزاری جلسات پی در پی در کشور های مختلف نیاز به تجهیزاتی دارند که علاوه بر داشتن کیفیت خوب به راحتی قابلیت حمل نیز داشته باشد.
شاید باورش سخت باشد، تجهیزاتی که روزی نصب آن در یک اتاق به صورت ثابت چند روز زمان می برد و به افراد متخصص نیاز داشت، امروزه به کمک تکنولوژی به کار رفته در تجهیزات ویدئو کنفرانس لاجیتک تنها از طریق بلوتوث، NFC، کابل میکرو USB می تواند به دستگاه مورد نظر متصل شود و به صورت HD ارتباط برقرار کرد.

 

ویدئو کنفرانس پرتابل لاجیتک CONNECT

شاید یکی از دلایلی که تا به امروز در ایران استقبال کمی از ویدئو کنفرانس ها صورت گرفته است را بتوان پیچیدگی در نصب و راه اندازی آن نام برد. لاجیتک با به روز رسانی محصولات خود و حل این مشکل تجهیزاتی طراحی کرد است که در سریعترین زمان ممکن می تواند آماده برقراری ارتباط شود.

برقراری ارتباط تصویری و کاهش هزینه های سفر تنها از طریق استفاده از تجهیزات ویدئو کنفرانس با کیفیت که نصب آسانی دارند میسیر می شود. با توجه به شرایط موجود، افزایش جمعیت و ترافیک، آلودگی هوا برقراری ارتباط از طریق ویدئو کنفرانس که در نهایت موجب کاهش هزینه شرکت ها و سازمان ها می شود بهترین گزینه برای آینده اقتصاد و تجارت شرکت ها می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *