مانیتور ایسوس VS197DE یک مانیتور 19 اینچ چندکاره با قیمت مناسب است که برای مصارف خانگی و اداری گزینه بسیار مناسبی است. این مانیتور با قیمت مناسب‌تری که نسبت به دیگر مانیتورهای موجود در بازار دارد قابلیت‌های فراوانی را به کاربران ارائه می‌دهد. در این مطلب به بررسی این مانیتور می‌پردازیم تا خرید مانیتور Asus VS197DE به صرفه است یا خیر.

طراحی و قابلیت‌ها

در طراحی ظاهری این مانیتور برخلاف مانیتورهای گران‌قیمت این برند خبری از حاشیه‌های باریک و بدنه فلزی نیست. بدنه این مانیتور از جنس پلاستیک است و با داشتن حاشیه‌های نسبتاً بزرگ نادیده گرفتن آن‌ها سخت می‌شود. اما پلاستیک استفاده شده در ساخت بدنه این مانیتور از کیفیت مناسبی برخوردار است و با لمس بدنه این مانیتور می‌توان متوجه کیفیت ساخت بالای آن شد.

نوع پنل مانیتور ASUS VS197DE از نوع TN است و کیفیت قابل قبولی دارد. رزولوشن آن مقداری بالاتر از HD و 1366×768 است و ماکسیموم رفرش ریت پشتیبانی شده توسط آن 60 هرتز است.

تنها رابط ارتباطی این مانیتور یک پورت D-Sub است که برا استفاده به همراه کامپیوترهایی که از کارت‌های گرافیک میان‌رده استفاده می‌کنند بسیار مناسب است؛ خرید مانیتور ASUS VS197DE به عنوان مانیتور دوم خود و در کنار صفحه لپتاپ یا مانیتور اصلی خود نیز با توجه به ویژگی‌های آن گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. اتصال برق آن به صورت مستقیم انجام می‌شود؛ به این معنا که آداپتور مورد نیاز آن در درون خود مانیتور قرار گرفته است.

جمع‌بندی خرید مانیتور Asus VS197DE

مانیتور ایسوس VS197DE برای انجام کارهای روزانه یا استفاده از آن به عنوان مانیتور ثانویه گزینه بسیار مناسبی است. اگر به دنبال مانیتوری با قیمت مناسب و امکانات کافی برای استفاده عادی و روزانه هستید خرید مانیتور ASUS VS197DE یکی از بهترین گزینه‌های شماست.

اما اگر به دنبال مانیتور برای گیمینگ یا یک مانیتور حرفه‌ای خصوصاً برای کارای گرافیکی هستید پیشنهاد می‌کنیم تا مانیتورهای دیگر برند ASUS را مورد بررسی قرار دهید.

اگذ به دنبال مانیتور مناسبی برای خود هستید پیشنهاد می‌کنیم تا مطلب راهنمایی خرید مانیتور را مطالعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *