پاوربانک جزء تجهیزاتی است که همیشه از آن استفاده نخواهیم کرد؛ اما در موقعیت خاصی می‌تواند کمک حال و نجات دهنده تلفن همراه ما باشد. اما یک پاوربانک مناسب چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ چه ویژگی‌هایی باعث می‌شود تا یک پاوربانک، بهترین پاوربانک برای آیفون باشد؟ در ادامه پاوربانک بیاند BP-1011 را معرفی می‌کنیم و با مشخصات آن آشنا می‌شویم.

پاوربانک بیاند BP-1011

یک پاوربانک مناسب باید ابعاد نسبتا کوچکی داشته باشد تا قابل حمل باشد. پاوربانک بیاند دارای ابعاد 139x70x15.7 میلی‌متر است.

البته در مقیاس ابعادی، پهنا و بلندی بدنه پاوربانک اهیت زیادی ندارد و مهم‌ترین بعد یک دستگاه قابل حمل مانند پاوربانک عمق بدنه آن است؛ کم بودن اندازه در این جهت باعث می‌شود تا بتوانید آن را به راحتی در کیف و حتی در جیب خود جای دهید و به همراه داشته باشید.

با اتصال آیفون خود به پورت 2.1 آمپری می‌توانید با فناوری فست شارژ، آیفون خود را شارژ کنید که یکی از دلایلی است که چرا پاوربانک بیاند، بهترین پاوربانک برای آیفون است.

وزن این پاوربانک نیز تنها 221 گرم است که ممکن ایت در ابتدا کم به نظر نیاید؛ اما وقتی ببینید که وزن iPhone 13 Pro Max بدون قاب و لوازم جانبی 240 گرم است متوجه وزن کم این دستگاه می‌شوید.

حجم باتری

پاوربانک بیاند

حجم باتری پاوربانک بیاند 10،000 میلی‌آمپر است و می‌تواند به سادگی چندین بار آیفون شما را شارژ کند.

به عنوان مثال با استفاده از این پاوربانک می‌توانید آیفون‌های سری 13 را به تعداد بار زیر، با توجه به حجم باتری خود دستگاه شارژ کنید:

  • iPhone 13 Pro Max: x2.3
  • iPhone 13 Pro: x3.2
  • iPhone 13: x3.2
  • iPhone 13 Mini: x4.1

علاوه بر این که این سری از آیفون با افزایش حجم باتری، عمر باتری خود را نسبت به نسل قبل بیشتر کرده‌اند و بسیاری از بلاگرها iPhone 13 Pro Max را یک آیفون که شارژ آن برای افراد عادی 2 روز کامل دوام می‌آورد معرفی می‌کنند.

این بدین معناست که با استفاده از پاوربانک بیاند و یک شارژ کامل خود آیفون می‌توانید تا 6 روز کامل بدون نیاز به شارژ دوباره دستگاه به کمک پریز برق از آن استفاده کنید!

به این دلیل پاوربانک بیاند یکی از بهترین پاوربانک‌ها برای استفاده به همراه آیفون است.

به علاوه وجود نمایشگر روی پاوربانک به شما میزان شارژ باقی‌مانده در داخل پاوربانک را به درصد اعلام می‌کند.

پورت‌های اتصال

پاوربانک بیاند

پاوربانک بیاند برای خروجی شارژ خود دارای یک پورت USB Type C و دو پورت USB Type A است و به کمک این پاوربانک و کابل مناسب می‌توانید 3 دستگاه را به صورت همزمان شارژ کنید.

علاوه بر آن با توجه به وجود هر دو پورت Type C و Type A در پاوربانک بیاند، این که از کابل آیفون قدیمی خود برای شارژ آن استفاده می‌کنید و یا به تهیه آداپتور فست شارژ اپل یا برندهای دیگر پرداخته‌اید که با کابل آیفون تایپ سی به همراه خود دستگاه استفاده کنید اهمیتی ندارد و می‌توانید در هر صورت و با استفاده از هر کابلی آیفون خود را شارژ کنید.

توجه کنید که خروجی‌های پاوربانک بیاند دارای ولتاژ 5 ولت هستند و تنها دستگاه‌هایی را شارژ می‌کنند که با این ولتاژ شارژ می‌شوند و به عنوان مثال توان شارژ دستگاه‌هایی مانند لپتاپ‌هایی که با پورت تایپ سی شارژ می‌شوند؛ اما نیاز به ولتاژ بالاتر دارند را ندارند.

جمع‌بندی

شما ممکن است پاوربانکی را تهیه کنید که دارای ظرفیت باتری بسیار زیادی باشد، اما ابعاد کوچکی نداشته باشد و بسیار سنگین باشد؛ یا پاوربانک قابل حملی را تهیه کنید که حجم باتری بالا یا قابلیت‌هایی مانند فست شارژ و داشتن همرمان پورت Type C و Type A به صورت همزمان را نداشته باشند.

پاوربانک بیاند BP-1011 با ابعاد کوچک، وزن کم، حجم باتری بالا و فست شارژ و داشتن پورت‌های مختلف برای شارژ که در دو رنگ سفید و مشکی ارائه می‌شود یکی از بهترین پاوربانک‌هایی است که می‌توانید برای شارژ دستگاه‌های خود در حال حرکت از آن استفاده کنید. و به دلیل داشتن تمام ویژگی‌های مورد انتظار از یک پاوربانک در یک مجموعه آن را بهترین پاوربانک برای آیفون معرفی می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *