در هر زمان ماوسی را که به شما در سرعت دادن در انجام کارها کمک می‌کند و باعث بالا رفتن دقت شما در کار می‌شود. ماوس وایرلس کوچک لاجیتک MX Anywhere 3 مناسب افرادی است که به نیاز به یک ماوس حرفه ای دارند اما به این دلیل که مدام در حال حرکت هستند می‌خواهند تا ماوس کوچکی داشته باشند تا آن را همیشه به همراه داشته باشند.

با استفاده از اسکرولر مغناطیسی MagSpeed که به صورت الکترونیکی کنترل می‌شود این ماوس وایرلس کوچک می‌تواند با یک اسکرول 1000 خط را در ثانیه طی کند و بین حالات hyperfast و پله‌ای خود به صورت خودکار و با توجه به سرعت چرخش آن توسط شما فعلا می‌شود.

ماوس وایرلس کوچکمانند دیگر ماوس‌های خانواده MX برند لاجیتک مانند ماوس لاجیتک MX Anywhere 2S و لاجیتک MX Master 2S این ماوس از سنسور Darkfield لاجیتک استفاده می‌کند که علاوه بر قابلیت تنظیم DPI ماوس از طریق نرم‌افزار Logitech Options قابلیت کار بر روی هر سطح حتی شیشه بدون نیاز به استفاده از ماوس پد را دارد.

این ماوس مانند مدل قبلی خود دارای طراحی متقارن با ارگونومی Ambidextrous است که به کاربران قابلیت استفاده از ماوس با دست چپ را می‌دهد و یک ماوس مخصوص دست چپ به حساب می‌آید.

ماوس وایرلس کوچک لاجیتک MX Anywhere 3 در سه رنگ خاکستری، سفید و صورتی به بازار ارائه شده‌است. همچنین این ماوس توانایی اتصال به کمک گیرنده یونیفایینگ لاجیتک و فناوری بلوتوث را دارد که به شما قابلیت اتصال همزمان و سوییچ کردن بین 3 دستگاه را می‌دهد.

ماوس وایرلس کوچکعمر باتری این ماوس وایرلس کوچک به صورت 70 روز است و باتری این ماوس غیر قابل تعویض و قابل شارژ ایت و با استفاده از پورت تایپ سی باید به شارژ این ماوس پرداخت. همچنین قابلیت شارژ سریع این ماوس به شما قابلیت استفاده از این ماوس به مدت یک روز کامل را با 3 دقیقه شارژ می‌دهد.

نظرات (1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *