وب کم لاجیتک مدل C922 Pro که در سال 2019 به بازار عرضه شد همچنان یکی از مجهزترین و کاربردی‌ترین وب کم‌های موجود در بازار است. این وب کم دارای قابلیت فیلمبرداری با رزولوشن Full-HD 1080p با سرعت 30 fps و با رزولوشن HD 720p با سرعت 60 fps، دارای دو میکروفون داخلی برای صدابرداری به صورت استریو است.

وب کم لاجیتک مدل C922 Pro

وب کم لاجیتک مدل c922 proیکی از مزیت‌های اصلی این وب کم نسبت به وب کم‌های دیگر قابل نصب بودن آن در بالای هر مانیتور یا سطحی به کمک طراحی پایه خود است. علاوه بر این قابلیت تنظیم نورپردازی تصویر به صورت خودکار، قابلیت تغییر بک گراند تصویر بدون نیاز به استفاده از پرده‌سبز و به همراه داشتن لایسنس 3 ماهه نسخه Premium نرم‌افزار XSplit از مزیت‌های وب کم لاجیتک مدل C922 Pro محسوب می‌شود.

اگر به دنبال یک وب کم مناسب هستید که هم برای شرکت در جلسات ویدئو کنفرانس، هم برای تماس‌های تصویری با دوستانتان و هم برای استریمینگ بازی کاربردی مناسب باشد وب کم لاجیتک مدل C922 Pro قطعاً بهترین گزینه برای شماست، اما اگر تمام این قابلیت‌ها را نیاز نداشته باشید کدام وب کم را باید تهیه کنید؟

وب کم های دیگر موجود در بازار

ممکن است تا شما بخواهید تا برای شرکت در جلسات ویدئو کنفرانس به تهیه وب کم بپردازید؛ در این صورت دلیل آن می‌‌تواند ارتقا کیفیت وب کم داخلی لپتاپ یا اگر از یک سیستم ثابت استفاده می‌کنید تهیه یک وب کم برای انجام این کار باشد.

در این صورت نیازی به قابلیت فیلمبرداری با سرعت بالا یا میکروفون‌های استریو نخواهید داشت و استفاده از وب کم‌های ساده‌تر که کیفیت مطلوب شما را دارند برای این کار کافی خواهد بود.

لاجیتک c310به عنوان مثال می‌توانید وب کم لاجیتک C310 HD را تهیه نمایید. این وب کم دارای رزولوشن 720p و دارای سرعت 30fps فوکوس خودکار و میکروفون قدرتمندی است که صدای شما را با شفافیت بالا منتقل می‌کند.

لاجیتک b525اگر هم جابه‌جایی زیادی دارید می‌توانید وب کم لاجیتک B525 را تهیه کنید که قابلیت‌های بسیار مشابهی به C310 دارد و تفاوت آن طراحی تاشو و جمع و جور آن است که باعث می‌شود تا بتوانید آن را همیشه به همراه خود داشته باشید و در هر مکانی به حضور در جلسات ویدئو کنفرانس بپردازید.

اگر قصد شما از تهیه وب کم تهیه ویدئو برای استریمینگ و یا تولید محتوای ویدئویی برای شبکه‌های اجتماعی است وب کم لاجیتک مدل C922 Pro یکی از بهترین وب کم‌هایی است که می‌توانید برای این کار تهیه کنید؛ اما بهتر است تا وب کمی را تهیه کنید که بالاترین کیفیت تصویر از لحاظ رزولوشن و مهندسی رنگ را داشته باشد.

لاجیتک brio

وب کم لاجیتک BRIO حرفه‌ای ترین وب کم ارائه شده توسط برند لاجیتک است که دارای قابلیت فیلمبرداری با رزولوشن 4K Ultra-HD با سرعت 30 fps و Full-HD 1080p با سرعت 60 fps است؛ همچنین این وب کم از قابلیت HDR پشتیبانی می‌کند که بدین معنیست که بازه رنگی داینمیک تصویر بسیار بالایی را پشتیبانی می‌کند و به این دلیل تصاویر خروجی این وب کم برای تولید محتوای ویدئویی حرفه‌ای بسیار مناسب است.

جمع‌بندی

در تهیه تجهیزات الکترونیکی توجه کنید که همیشه حرفه‌ای‌ترین و گران‌قیمت‌ترین گزینه به معنای بهترین گزینه نیست و اگر قصد تهیه تجهیزاتی را دارید در ابتدا باید با توجه به مورد استفاده و امکانات مورد نیاز خود به تهیه آن بپردازید.

در زمینه تجهیزات ویدئو کنفرانس، وب کم لاجیتک مدل C922 Pro یکی حرفه‌ای‌ترین وب کم‌های موجود در بازار و یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی است که با وب کم خود میزان فراوانی کار می‌کنند، اما برای بسیاری از افراد همه‌ی قابلیت‌های این وب کم کاربردی نخواهد بود و به این دلیل برای بسیاری این وب کم بهترین گزینه ممکن نیست.

اگر قصد تهیه وب کم مناسبی را برای خود دارید پیشنهاد می‌کنیم تا مطلب راهنمای خرید وب کم را مطالعه نمایید تا با ویژگی‌های وب کم‌های مختلف آشنا شوید و به تهیه بهترین وب کم بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *