در گذشته لاجیتک به ارائه ماوسی با طراحی ارگونومیک و برای استفاده طولانی مدت مانند ماوس ارگونومیک لاجیتک MX Vertical پرداخته بود و حالا با ارائه کیبورد ارگونومیک Logitech ERGO K860 به تکمیل تجهیزات ارگونومیک خود پرداخته است.

کیبورد ارگونومیک Logitech ERGO K860

کیبورد ارگونومیک لاجیتک K860 با طراحی خمیده آن باعث می‌شود تا دست، مچ و انگشتان شما در حالت طبیعی‌تری در هنگام تایپ کردن قرار بگیرد و فعالیت ماهیچه‌های دست شما را تا 21 درصد کاهش دهد و باعث کاهش تحرک شانه‌ها و گردن شما در هنگام تایپ کردن شود.

استراحتگاه مچ دست این کیبورد نیز از سه لایه اصلی ایجاد شده‌است.

کیبورد ارگونومیک

لایه پارچه‌ای سطح که از جنس فابریک قابل تنفسی ساخته شده است تا در استفاده طولانی مدت با حرارت دست شما گرم و آزار دهنده نشود و باعث تعرق دست شما نشود.

لایه فوم فشرده که ساختاری محکم را در زیر دستان شما بوجود می‌آورد تا جایگاه مستحکمی را در برای دستان شما ایجاد کند.

لایه فومی زیری که از جنس Memory Foam ساخته شده‌است تا بسیار راحت باشد.

چیدمان دکمه‌های این کیبورد ارگونومیک به صورتی طراحی شده‌است که در حال تایپ حالت بسیار طبیعی‌ای داشته باشد و با تایپ بر روی این کیبورد ارگونومیک به دلیل طبیعی بودن جایگاه دکمه‌ها کاهشی در سرعت و دقت تایپ خود مشاهده نخواهید کرد.

همچنین تنها فناوری این میبورد به طراحی آن محدود نمی‌شود؛ این کیبورد ارگونومیک را می‌توانید به کمک دانگل یونیفای لاجیتک و یا با فناوری Bluetooth Low Energy و بلوتوث 5 به دستگاه‌های مختلف خود متصل نمایید.

همچنین این کیبورد ارگونومیک از نرم‌افزار Logitech Options نیز پشتیبانی می‌کند و می‌توانید با تعریف دستوراتی برای برخی از دکمه‌های قابل تنظیم این کیبورد سرعت انجام برخی از کارها را افزایش دهید و به کمک ماوس که از این نرم‌افزار پشتیبانی می‌کند مانند ماوس لاجیتک MX ERGO با تعریف Gestureهایی درون این نرم‌افزار دستورات مختلفی را با سرعت بیشتری انجام دهید.

شرکت اسپیرو نماینده رسمی و انحصاری عرضه و خدمات لاجیتک در ایران.

نظرات (3)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *