اسپیکر UE MEGABOOM 3 هرآنچه از یک اسپیکر همراه را انتظار داشته باشید را در خود دارد: کیفیت صدا بالا، حجم صدا فوق‌العاده، عمر باتری زیاد و شناخته شده به عنوان بهترین اسپیکر ضد ضربه و ضد آب.

اگر به دنبال تهیه اسپیکر بلوتوث جدیدی برای خود هستید، اسپیکر UE MEGABOOM 3 می‌تواند جایگزین بسیار مناسبی برای اسپیکر قبلی‌تان باشد. این اسپیکر تجربه عالی UE MEGABOOM را از نظر دوام بالا با ضد ضربه و ضد آب بودن تکرار می‌کند و قابلیت‌های جدیدی را به این پکیج اضافه می‌کند.

طراحی UE MEGABOOM 3

ابعاد این اسپیکر استوانه شکل 22 سانتی‌متر در 8.6 سانتی‌متر است و طراحی بدنه‌ای مشابه اسپیکر نسل قبلی خود دارد، اما با بهبودهایی نسبت به آن.

اسپیکر UE MEGABOOM 3

مدل جدید دکمه‌های تنظیم ولوم صدا بزرگتری در کنار خود دارد و پورت شارژ آن از قسمت زیری به پشت اسپیکر منتقل شده‌است که دسترسی به آن را ساده‌تر می‌کند. اما متاسفانه از پورت تایپ سی برای شارژر این اسپیکر استفاده نشده‌است.

در قسمت بالایی اسپیکر نیز دکمه‌های خاموش و روشن کردن، دکمه اتصال بلوتوث و دکمه‌ بزرگی در میان آن‌ها که UE به آن دکمه Magic Button می‌گوید قرار گرفته است.

به کمک این دکمه می‌توانید به تنظیم دستور برای شروع به پخش پلی‌لیست‌های خود در Apple Music یا سرویس‌های استریمینگ موسیقی دیگر مانند Deezer بپردازید. همچنین این دکمه کنترل موسیقی را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.

متاسفانه اسپیکر UE MEGABOOM 3 فاقد پورت جک 3.5 میلی‌متری است و تنها راه اتصال به این اسپیکر به صورت وایرلس و بلوتوث است.

عملکرد صوتی Ultimate Ears MEGABOOM 3

بررسی اسپیکر megaboom 3

اسپیکر Ultimate Ears MEGABOOM 3 دارای بیس، میدرنج و تربل قدرتمند و بالانس شده‌ای است. اما بیس آن مقداری نسبت به مدل قدیمی MEGABOOM بیشتر است و برای گوش دادن به انواع مختلف موسیقی مناسب است.

به عنوان مثال بیس لرزان آهنگ I Like it از Cardi B با دقت کامل و با قدرت یک ساب ووفر کوچک اجرا می‌شود؛ بدون آنکه در وکال موسیقی در هم ریختگی ایجاد کند.

پاسخ فرکانسی UE MEGABOOM 3

و صدای MEGABOOM 3 به طور وحشتناکی زیاد می‌شود و اگر صدای آن را تا آخر زیاد کنید به SPL نزدیک 100 دسیبل خواهید رسید، اما در حداکثر ولوم صدای خود با مقداری نویز و دیستورشن همراه خواهد بود.

همچنین شما می‌توانید با نصب نرم‌افزار BOOM کنترل بیشتری نسبت به اسپیکر خود داشته باشید.

این نرم‌افزار علاوه بر داشتن اکولایزر برای تنظیم صدا قابلیت اتصال چندین اسپیکر MEGABOOM 3 یا BOOM 3 و حتی MEGABOOM و BOOM 2 برای پخش همزمان موسیقی از چندین اسپیکر برای داشتن حجم صدای بیشتر را در اختیار شما قرار می‌دهد.

این قابلیت که PartyUp نام دارد قابلیت انحصاری اسپیکرهای Ultimate Ears است که اجازه می‌دهد تا شما تا 150 اسپیگر BOOM و MEGABOOM را به یکدیگر متصل کنید.

بیشتر بخوانید: نحوه تنظیم اکولایزر

علاوه بر آن قابلیت‌هایی از جمله نمایش میزان شارژ اسپیکر، قابلیت خاموش و روشن کردن آن از راه دور و… با نصب این نرم‌افزار قابل دسترس خواهد بود.

عمر باتری اسپیکر MEGABOOM 3

UE خود اعلام می‌کند که این اسپیکر با شارژ کامل قادر است تا 20 ساعت به طور مداوم به پخش موسیقی بپردازد که این عدد نه تنها واقعی است، بلکه از نظر ما کمتر از حالت واقعی است.

در تست‌های ما بعد از 10 ساعت پخش موسیقی مداوم با بلندی صدا متوسط، اسپیکر MEGABOOM 3 ما همچنان 77 درصد شارژ داشت.

دوام UE MEGABOOM 3

همانطور که گفتیم این اسپیکر، بهترین اسپیکر ضد ضربه و ضد آب است که می‌توانید تهیه کنید که البته همیشه اسپیکرهای UE این مزیت را نسبت به دیگر اسپیکرها داشته‌اند. اکثر اسپیکرهای خوب در برابر نفوذ مایعات مقاومت دارند؛ اما در برابر ضربه خیر؛ و اسپیکرهایی که تحمل ضربات سنگین را دارند، نه تنها کیفیت و حجم صدا را فدای این قابلیت کرده‌اند، بلکه تنها در برابر ضربات عادی مقاوم‌اند.

اسپیکر UE MEGABOOM 3 دارای گواهینامه IPX67 که به معنی ضد آب بودن تا 30 دقیقه در عمق یک متری آب است را دارد که میزان زیادی نیست؛ اما وقتی می‌بینید که این اسپیکر در آب شناور می‌شود و به سطح آب می‌آید متوجه می‌شوید که نیازی به گواهینامه مقاومت در برابر نفوذ آب برتری هم ندارد.

بیشتر بخوانید: استانداردهای IP نفوذ آب و گرد و غبار

جمع‌بندی

اسپیکر UE MEGABOOM 3 برای اکثر افراد یکی از بهترین گزینه‌های موجود به عنوان اسپیکر بلوتوث همراه است. این اسپیکر کیفیت صدای بالایی دارد، در مقابل تقریبا هر چیزی مقاومت است و به مدت طولانی می‌تواند به پخش موسیقی بپردازد و شما می‌توانید برای بیشتر کردن حجم صدای خود آن را به اسپیکرهای UE دوستانتان متصل کنید تا موسیقی شما از چندین اسپیکر به صورت همزمان پخش شود.

برای آشنایی بیشتر با اسپیکر Ultimate Ears MEGABOOM 3 می‌توانید صفحه محصول آن را در سایت اسپیرو مطالعه کنید.

برای تهیه محصولات می‌توانید به نمایندگی‌های رسمی شرکت اسپیرو در سراسر کشور که در صفحه از کجا بخرم لیست شده‌اند مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *