برند بنگ اند الوفسن در تمام طول تاریخ فعالیت خود به ارائه تجهیزات صوتی های-اند و با کیفیت دست ساز در دانمارک پرداخته است و در دنیای تجهیزات صوتی همراه و خانگی یک برند فوق‌العاده لوکس به حساب می‌آید. طبیعی است که هدفون‌های این برند نیز گران قیمت، لوکس و شکیل باشند و برخلاف رقبا این کار را به سادگی و با استفاده از طلا در ساخت تجهیزاتش این کار را نکرده‌است، بلکه با استفاده از موراد اولیه با کیفیت و با خواص ویژه، طراحی‌های فوق‌العاده چسم نواز و کیفیت ساخت و عملکرد فوق‌العاده بالا به این درجه رسیده است.

در این مطلب با هدفون های لوکس برند بنگ اند الوفسن که می‌توانید در ایران تهیه کنید آشنا می‌شویم. بله، این هدفون‌ها لوکس و گران قیمت هستند، اما به هیچ عنوان از تهیه آن‌ها ناراضی نخواهید بود.

هدفون‌های بنگ اند الوفسن

نه تنها هدفون، بلکه تمامی محصولات برند بنگ اند الوفسن از جمله هندزفری، اسپیکرهای همراه و اسپیکرهای دکوراتیو و خانگی این برند لوکس و گران قیمت هستند، اما در کنار قیمت بالا عملکرد فوق‌العاده در کنار طراحی چشم نواز را نیز به شما ارائه می‌دهند.

در حال حاضر هر دو مدل از هدفون‌های روی گوش (Over-Ear) در ایران و با گارانتی خدمات پس از فروش اسپیرو قابل تهیه هستند که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: انواع هدفون

هدفون B&O Beoplay HX

هدفون لوکس

هدفون Beoplay HX هدفون مناسب قیمت‌تر برند بنگ اند الوفسن با قیمت جهانی $599 است. نگران نباشید، با این قیمت بالا تمام قابلیت‌هایی که از یک هدفون بالا رده انتظار می‌رود را خواهید داشت.

این هدفون دارای درایورهای 40 میلی‌متری است که برای یک هدفون روی گوش غیر عادی نیست، اما این درایورها به صورت اختصاصی و سفارشی تیون شده‌اند تا با توجه به شکل و حجم گوشی هدفون صدایی بالانس و با بالاترین میزان جزئیات و کمترین درهم ریختگی را داشته باشند.

در کنار آن قابلیت نویز کنسلینگ باعث می‌شود تا هرچقدر هم که اطراف شما شلوغ و پر از سر و صدا باشد، صدای محیط اطراف شما در موسیقی که در حال گوش دادن به آن هستید دخالتی ایجاد نکند.

همچنین این قابلیت در هدفون های لوکس برند B&O به صورت این که «آیا نویز کنسلینگ دارد؟ بله» نیست و قدرت عملکرد این قابلیت در تست‌های انجام شده خود را نمایش می‌دهد.

نویز کنسلینگ هدفون Beoplay HX قادر است تا حجم صدا محیط اطراف شما را در فرکانس‌های پایین و بیس، میدرنج و تربل به ترتیب تا 11.89، 20.9، 25.85 دسیبل کاهش دهد. برای درک بهتر بدانید که با هر 10 دسیبل کاهش یا افزایش، حجم صدا 10 برابر کمتر و بیشتر می‌شود و 20 دسیبل کاهش صدا به معنی کاهش حجم صدا به 100/1 میزان اولیه خود است.

این هدفون‌ها مورد تایید افرادی که به حمایت از حقوق حیوانات می‌پردازند نخواهد بود، چرا که در موادی که برای ساخت این هدفون‌ها از آن‌ها استفاده می‌شود شامل فریم آلومینیومی هدفون، گوشی‌ها و هدبند از جنس مموری فوم با روکش چرم بره برای داشتن لطافت در کنار دوام و راحتی بیشتر و ایزولیشن بهتر است.

برای آشنایی بیشتر با این هدفون می‌توانید صفحه محصول هدفون بنگ اند الوفسن Beoplay HX و یا کاتالوگ فارسی Beoplay HX را مطالعه نمایید.

هدفون B&O Beoplay H95

هدفون لوکس بنگ اند الوفسن h95

این هدفون بالارده‌ترین هدفون برند بنگ اند الوفسن و یکی از لوکس‌ترین هدفون‌های موجود در جهان است. از نظر قابلیت‌ها می‌توان این هدفون $999 دلاری را شبیه به هدفون Beoplay HX دانست، اما این هدفون مشخصات و ویژگی‌های بهبود یافته‌ای دارد.

در ابتدا درایورهای این هدفون نیز با اندازه 40 میلی‌متر هستند و به صورت سفارشی ساخته و تیون شده‌اند؛ اما این بار جنس صفحه آن‌ها از تیتانیوم است تا عملکرد بهتری را داشته باشد در کنار بیس کوبنده، اما دقیق، توان پخش تربل با شفافیت بیشتر را نیز داشته باشند.

این هدفون خارق‌العاده نیز دارای فناوری نویز کنسلینگ اکتیو و قابل تنظیم، با عملکرد فوق‌العاده است و اگر می‌خواهید تا عملکرد آن را بهتر بشناسید، میزان کاهش حجم صدای محیط توسط هدفون B&O Beoplay H95 در بیس، میدرنج و تربل به ترتیب 9.2، 21.6 و 34 دسیبل است.

طراحی مینیمال و شکیل، اما با جزئیات ریز فراوان مانند قطعات آلومینیومی ماشین کاری شده در گوشی‌ها و دکمه‌ها در کنار چرم بره از نوع Grain یا قسمت‌هایی که دارای طرح و برجستگی سطحی هستند برای دوام بالای این هدفون لوکس استفاده شده‌است.

همچنین به همراه این هدفون، کیس حمل آلومینیومی و مستحکمی را دریافت می‌کنید که با قرار دادن Beoplay H95 در آن به صورت کامل از هدفون گران قیمت خود محافظت خواهید کرد و می‌توانید در هر جایی آن را همراه خود داشته باشید.

هدفون لوکس

برای آشنایی بیشتر با این هدفون می‌توانید صفحه محصول هدفون بنگ اند الوفسن Beoplay H95 و یا کاتالوگ فارسی Beoplay H95 را مطالعه نمایید.

این هدفون های لوکس با مشخصات اسمی و استفاده از مود اولیه گران قیمت بلا استفاده به هدفون های لوکس تبدیل نشده‌اند، بلکه با طراحی شکیل و با جزئیات فراوان، استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا، دست ساز بودن هر قطعه و هر هدفون در دانمارک و عملکرد خارق‌العاده آن‌ها به لوکس ترین هدفون های جهان تبدیل شده‌اند و برای امکانات و ویژگی‌ها و کیفیت ساخت و عملکردی که به شما ارائه می‌دهند، قیمت بالایی را نیز طلب می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *