امروز قصد داریم تا به معرفی ماوس لاجیتک G PRO X SUPERLIGHT بپردازیم و ویژگی‌های آن را با شما به اشتراک بگذاریم.

لاجیتک G PRO X SUPERLIGHT

Logitech G PRO X SUPERLIGHT سریع‌ترین و سبک‌ترین ماوس گیمینگ سری PRO لاجیتک است و به کمک گیمر‌های حرفه‌ای طراحی شده‌است. دلیل قرار گرفتن عنوان SUPERLIGHT در نام این محصول وزن کم 63 گرمی این محصول است که برای ماوس‌های گیمینگ سیمدار مقدار زیادی تلقی نمی‌شود؛ اما زمانی که متوجه می‌شوید که این ماوس یک ماوس گیمینگ وایرلس این عدد معنای جدیدی پیدا می‌کند.

ماوس لاجیتک G PRO X SUPERLIGHT تنها 63 گرم وزن دارد که 25 درصد کمتر از ماوس PRO Wireless است و این کاهش وزن با ایجاد حفره در بدنه برای کاهش متریال مورد استفاده قرار گرفته برای ساخت محصول و کاهش استحکام آن انجام نگرفته و به دلیل طراحی خلاقانه ساختار داخلی این ماوس صورت گرفته است.

لاجیتک G PRO X SUPERLIGHTهمچنین این ماوس از جدیدترین و برترین فناوری‌های برند گیمینگ لاجیتک جی بهره می‌برد. این ماوس یک ماوس وایرلس با فناوری اتصال LIGHTSPEED است تا اتصال وایرلس و ساده‌ای را بدون وجود هیچگونه لگ ورودی به شما ارائه دهد تا قادر باشید تا در حین بازی از عکس‌العمل فوق‌سریع خود برای شکست دشمنان استفاده کنید.

همچنین سنسور HERO 25K قرار گرفته در این ماوس گیمینگ ردیابی حرکات دست شما را با بالاترین دقت ممکن انجام می‌دهد تا حتی یک شلیک خطا نیز در هنگام بازی نداشته باشید. همچنین این سنسور باعث می‌شود تا با مصرف انرژی بسیار کم آن عمر باتری بسیار بالای 70 ساعت بازی مداوم را با یکبار شارژ ماوس خود تجربه کنید و در حین بازی نگران تمام شدن ناگهانی باتری ماوس خود نباشید.

همچنین می‌توانید تا با استفاده از ماوس ‌پد لاجیتک POWERPLAY ماوس خود را به کامپیوتر متصل کنید و یک پورت USB را خالی کنید و به صورت همزمان ماوس خود را با شارژر وایرلس داخلی آن شارژ کنید.

با کلیک اینجا می‌توانید تا صفحه محصول لاجیتک G PRO X SUPERLIGHT را در سایت لاجیتک مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *