آیا بعد از ساعت‌ها کار پشت کامپیوتر احساس خستگی می‌کنید؟ آیا به دنبال راهی هستید تا در حین کار راحت‌تر باشید؟ زمان آن است که حال خوب را به محیط کار خود در قالب یک ماوس ارگونومیک و عمودی از سری Ergo ماوس‌های لاجیتک وارد کنید. با ترکیب استایل و ارگونومی در ماوس عمودی لاجیتک Lift حال خود را در محیط کار بهتر کنید.

معرفی ماوس عمودی Logitech Lift

ماوس Logitech Lift

به این ماوس وایرلس به چشم یک ابزار راحتی نگاه کنید. این ماوس با قصد این که برای افرادی که دست‌هایی با اندازه کوچک و متوسط دارند طراحی شده‌است؛ اگر دست‌های متوسط و بزرگ دارید لاجیتک ماوس عمودی لاجیتک MX Vertical را به شما توصیه می‌کند، و البته با این که این ماوس یک ماوس ارگونومیک است و امکان استفاده از آن با هردو دست وجود ندارد؛ اما این ماوس در دو مدل برای دست راست و دست چپ ارائه شده‌است.

بیشتر بخوانید: ماوس مخصوص دست چپ

لاجیتک Lift توسط مرکز تحقیق Logitech Ergo Lab طراحی، توسعه و تست شده‌است که بر محوریت کاربری انسانس و علمی به طراحی محصولات می‌پردازند.

زاویه خاص 57 درجه این ماوس عمودی باعث می‌شود تا فشار جابه‌جا کردن ماوس از روی مچ دست شما برداشته شود و دست شما در هنگام کار با ماوس حالت طبیعی‌تری داشته باشد که بعد از طی کردن یک روز کاری با این ماوس متوجه تفاوت آن با ماوس‌های عادی می‌شوید.

به علاوه ماوس لاجیتک Lift از قابلیت‌هایی پشتیبانی می‌کند که باعث ساده‌تر شدن کار شما و سرعت دادن به آن می‌شود، مانند دکمه‌های بی‌صدا و سایلنت و اسکرولر دو خالته هوشمند مغناطیسی برای این که بتوانید صفحات را به صورت پله پله بالا و پایین بروید و در صفحات طولانی اکسل با سرعت جابه‌جا شوید.

بیشتر بخوانید: ماوس سایلنت چیست

معرفی logitech lift

به علاوه بیشتر بدنه ماوس لاجیتک Lift از پلاستیک بازیافت شده از تجهیزات الکترونیک یا Post-Consumer Recycled Plastic ساخته شده‌است (%70 در رنگ Graphite و %54 در رنگ رز و سفید-خاکستری)

ماوس لاجیتک Lift با قیمت جهانی 69.99 دلار عرضه شده‌است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *