اتصال بدون سیم کیبورد و ماوس به کامپیوتر با توجه به مزایا و معایب اتصال وایرلس برای بیشتر افراد مزایای بیشتری تا معایب آن ندارد. مزایای استفاده از کیبورد و ماوس بی سیم شامل عدم وجود کابل برای ارتباط و نظم دادن ظاهری به میز کار شما و برد بیشتر آن‌ها دارد؛ اما تهیه کیبورد و ماوس بی سیم نیاز به هزینه بیشتری خواهد داشت؛ به همین دلیل در این مطلب قصد داریم تا با ست کیبورد و ماوس مناسب قیمت لاجیتک MK235 آشنا شویم.

کیبورد و ماوس کمبو چیست

کیبورد و ماوس کمبو به ست کیبورد و ماوس بی سیمی گفته می‌شود که برای اتصال به کامپیوتر نیاز به گیرنده‌های جداگانه برای ماوس و کیبورد ندارد و تنها هم ماوس و هم کیبورد با یک گیرنده به کامپیوتر متصل می‌شوند.

لاجیتک MK235 نیز یک ست ماوس و کیبورد کمبو است که تنها به کمک یک گیرنده و به صورت وایرلس به کامپیوتر شما متصل می‌شود.

کیبورد و ماوس بی سیم لاجیتک MK235

DESKTOP COMBO MK235 RF GREYکیبورد این ست کمبو دارای کلید‌هایی با عمق و جابه‌جایی دکمه کمتری نسبت به بیشتر کیبوردهای موجود در بازار است و با داشتن دکمه‌هایی با سطح بزرگ و فرورفته تجربه تایپ بسیار مناسبی را برای شما فراهم خواهد کرد.

این کیبورد همچنین دارای دکمه‌های مالتی‌مدیا کلیدهای میانبر است و برای بازار ایران با حروف فارسی چاپ شده بر روی دکمه‌ها به بازار ارائه می‌شود.

کیبورد و ماوس بی سیمیکی از نگرانی‌های افراد در زمان استفاده از کیبورد و ماوس بی سیم تمام شدن باتری آن‌هاست. در این زمینه باید بگوییم که عمر باتری 36 ماهه کیبورد و 12 ماهه ماوس این کمبو نگرانی شما را از تمام شدن ناگهانی باتری کیبورد و ماوس در حین کار از بین می‌برد.

ماوس این ست نیز ماوس مدل لاجیتک M171 است که یک ماوس با طراحی ارگونومیک Ambidextrous است و ماوس قابل استفاده افراد چپ دست تلقی می‌شود. این ماوس دارای 3 دکمه راست کلیک، چپ کلیک و اسکرول است و در داخل ماوس مکانی برای قرار دادن دانگل آن برای نگهداری تعبیه شده‌است.

این کیبورد و ماوس بی سیم را می‌‌توانید به سادگی و با اتصال گیرنده آن به کامپیوتر خود متصل نمایید و برای کار با آن نیاز به نصب نرم‌افزار مخصوص یا درایور نخواهید داشت و به اصطلاح اتصال این کمبو به صورت Plug-and-Play است.

اتصال وایرلس کیبورد و ماوس

یکی از نکات داشتن یک ست کیبورد و ماوس بی سیم امکان گم شدن دانگل آن به دلیل ابعاد کوچک آن است. در خصوص این نکته باید بگوییم که کیبورد و ماوس‌های برند لاجیتک دارای دو مدل گیرنده هستند و مدل‌هایی که با یک گیرنده کار می‌کنند با گیرنده دیگر کار نخواهند کرد.

یکی از مدل‌های گیرنده کیبورد و ماوس بی سیم گیرنده یونیفای لاجیتک است که به علامت چرخ‌دنده نارنجی رنگی می‌توان آن را از مدل دیگر تشخیص داد. ویژگی این گیرنده قابلیت اتصال 6 کیبورد و ماوس بی سیم به کمک یک گیرنده است و کاربرد آن زمانی است که شما چندین کیبورد و ماوس دارید و به کمک این گیرنده نیاز به داشتن چند گیرنده برای آن‌ها نخواهید داشت.

گیرنده یونیفایاین گیرنده را می‌‌توانید به صورت جداگانه برای محصول خود در صورتی که قابلیت کار با محصول شما را دارد تهیه کنید؛ همچنین این گیرنده به همراه محصولاتی که قابلیت کار با آن را دارند ارائه می‌شود.

اما گیرنده کمبو لاجیتک MK235 از گیرنده‌‌های عادی است که قابلیت اتصال ماکسیموم یک کیبورد و یک ماوس را به کامپیوتر دارد و به صورت جداگانه فروخته نمی‌شود.

اگر گیرنده خود را گم کرده‌اید و گیرنده شما از این مدل است بهتر است تا یک عدد ماوس هم مدل ماوس کمبو خود را به صورت جداگانه تهیه کنید و کیبورد خود را به گیرنده آن اضافه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *