با استفاده از یک کیبورد و ماوس سایلنت آرامش را به فضای کار خود و با حذف صدای کلیک‌ها برگردانید. کیبورد و ماوس سایلنت لاجیتک MK295 یک ست کیبورد و ماوس کمبو است که با سیستم کلیک‌های بی‌صدای لاجیتک کار می‌کند.

این کیبورد و ماوس بر پایه کمبو لاجیتک MK270 است که پرفروش‌ترین کیبورد و ماوس وایرلس در سراسر جهان است، با این تفاوت که در زمان استفاده از این ست کمبو میزان صدای تولید شده توسط آن 90 درصد کاهش پیدا می‌کند.

این کیبورد و ماوس سایلنت در دو رنگ خاکستری و سفید ارائه شده‌اند و قابلیت اتصال به صورت وایرلس و Plug-and-Play و به کمک تنها یک دانگل USB و با برد ماکسیموم 10 متر را دارد که فضای میز کاری  شما را خلوت می‌کند تا تمرکز شما را با درگیری با سیم از بین نبرد.

کیبورد این ست کمبو دارای 8 کلید میانبر و نامبرپد برای ورودی ساده‌تر اعداد و جابه‌جایی در بین صفحات است.

ماوس سایلنت این ست کمبو نیز دارای طراحی Ambidextrous است که به شما اجازه کار با دو دست را با این ماوس می‌دهد و طراحی کوچک و قابل حمل آن در دست بسیار راحت است و بعد از استافده طولانی مدت از آن احساس خستگی نخواهید کرد.

این ماوس دارای سنسور اپتیکال با دقت ردیابی بالاست تا بتوانید دستورات خود را با بالاترین سرعت و بیشترین دقت به انجام برسانید.

این کیبورد و ماوس سایلنت دارای عمر باتری 36 ماهه برای کیبورد و 18 ماهه برای ماوس است و نه تنها به شما قابلیت کار در سکوت، بلکه کار به مدت بسیار طولانی را ارائه می‌دهد. همچنین توجه کنید که این عمر باتری مربوط به استفاده مداوم از این کیبورد و ماوس سایلنت است و با در نظر گرفتن این نکته به به صورت مداوم در حال استفاده از این ست کمبو نیستید و با استفاده مناسب از دکمه خاموش و روشن تعبیه شده برای این کیبورد و ماوس این اعداد در عمل بسیار بیشتر خواهند شد.

با استفاده از این ست کیبورد و ماوس سایلنت آرامش سکوت را به محل کار خود برگردانید.

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با این محصول می‌توانید صفحه محصولا لاجیتک MK295 را در سایت لاجیتک با کلیک اینجا مطالعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *