در چند سال اخیر صنعت گیمینگ و eSports به صنعتی بزرگ تبدیل شده است و به همین دلیل مسابقات و تورنمنت‌های زیادی برگذار می‌شود که در آن‌ها گیمرها به صورت فردی و یا گروهی با یکدیگر رقابت می‌کنند. لاجیتک نیز به عنوان یکی از ارائه دهنده تجهیزات گیمینگ مانند کیبورد و ماوس مخصوص بازی تصمیم گرفته است تا با کمک این افراد به تولید تجهیزات خود بپردازد.

نام این سری تجهیزات گیمینگ لاجیتک G PRO است که طراحی و توسعه آن‌ها به کمک گیمرها انجام شده‌است و دارای ویژگی‌ها و فناوری‌های مورد نیاز در گیمینگ است. در ادامه مطلب می‌خواهیم تا به معرفی این سری محصولات بپردازیم.

لاجیتک G PRO

کیبورد و ماوس مخصوص بازی ویژگی‌ها و قابلیت‌های ویژه‌ای نسبت به انواع عادی خود را دارند که می‌توانید این تفاوت‌ها را در مطالب تفاوت ماوس گیمینگ با عادی  و تفاوت کیبورد گیمینگ و عادی مطالعه نمایید. لاجیتک نیز با در مرکزیت قرار دادن اولویت‌های اعضای تیم گیمینگ خود به طراحی و ارائه کیبورد و ماوس مخصوص بازی پرداخته است. این سری محصولات شامل 2 محصول اصلی است :

 

کیبورد و ماوس مخصوص گیمینگ

ماوس لاجیتک G PRO

اجازه ندهید تا ظاهر ساده‌ی این ماوس شما را فریب دهد؛ ماوس گیمینگ لاجیتک G PRO داراب قابلیت‌هایی است که هیچ‌یک از ماوس‌های گیمینگ با ظاهر پیچیده‌تر ندارند.

این ماوس دارای سنسور HERO لاجیتک است که دقت ردیابی بسیار بالا در سرعت‌های فوق‌العاده را دارد. این سنسور دارای بازه‌ DPI از 100 تا 16.000 است و در سرعت‌های بالاتر از 400 اینچ بر ثانیه نیز بدون مشکل کار می‌کند.

 

وزن این ماوس تنها 83 گرم است و در حین بازی می‌توانید به سادگی و با سرعت با این ماوس کار کنید. این ماوس گیمینگ دارای 6 دکمه قابل تنظیم است که به کمک نرم‌افزار Logitech G HUB می‌توانید به تنظیم این دکمه‌ها برای انجام کارهای مختلف بپردازید.

همچنین ماوس گیمینگ لاجیتک G PRO دارای حافظه پروفایل است و با یکبار تنظیم دکمه‌های این ماوس می‌توانید با ذخیره این تنظیمات بر روی هر کامپیوتری از تنظیمات دکمه‌های ماوس خود استفاده کنید.

 

کیبورد و ماوس مخصوص گیمینگ

کیبورد لاجیتک G PRO

محصول دیگری که در این سری کیبورد و ماوس مخصوص بازی وجود دارد، کیبورد گیمینگ لاجیتک G PRO است.

این کیبورد دارای دکمه‌های مکانیکی Romer-G لاجیتک است که دارای سرعت واکنش پذیری بالا و عمر بسیار زیاد است. همچنین در طراحی این کیبورد دو نکته وجود دارد که آن را از بسیاری از کیبوردهای گیمینگ متمایز می‌کند.

این کیبورد گیمینگ دارای کابل قابل جدا شدن است تا آن را به کیبوردی پرتابل تر تبدیل کند و در جابه‌جایی آن آسیبی از طرف کابل به آن وارد نشود.

 

همچنین این کیبورد دارای طراحی TKL یا Ten-Key-Less است که بدین معناست که به دلیل عدم کاربردی بودن دکمه‌های نامبرپد، این دکمه‌ها از این کیبورد حذف شده‌اند کیبوردی کوچکتر به شما ارائه شود تا فضای کار با ماوس بیشتری را در اختیار شما قرار دهد که بسیار کاربردی‌تر خواهد بود.

همچنین این کیبورد دارای از قابلیت LIGHTSYNC RGB پشتیبانی می‌کند و به کمک آن می‌توانید به نورپردازی کیبورد خود با 16.8 میلیون رنگ بپردازید و حتی نورپردازی کیبورد خود را بر اساس تصویر نمایش داده شده بر روی مانیتور تنظیم کنید تا بیشتر وارد فضای بازی شوید.

 

کیبورد و ماوس مخصوص بازی لاجیتک G PRO

ممکن است تا از خود بپرسید که آیا استفاده از سخت‌افزار مخصوص گیمینگ مانند کیبورد و ماوس مخصوص بازی در نتیجه بازی و روند بازی شما تأثیری دارد؟ پاسخ این سؤال را می‌توانید با مطالعه مطلب مربوط به تأثیر تجهیزات گیمینگ مطالعه نمایید.

کیبورد و ماوس مخصوص بازی لاجیتک G PRO توسط گیمرهای حرفه‌ای، برای گیمرهای حرفه‌ای طراحی شده است و می‌توانید با تهیه این ست کیبورد و ماوس مخصوص بازی دوستان خود را در بازی‌ها به سادگی و به سرعت شکست دهید.

همچنین قابلیت‌های مخصوص بازی این تجهیزات مانند تنظیم دکمه‌های ماوس و کیبورد مکانیکی و قابل حمل می‌تواند در سرعت بخشیدن در انجام کار‌های روزانه شما مانند تایپ کردن و گشت و گذار در اینترنت نیز به شما کمک فراوانی کند.

 

شرکت اسپیرو نماینده رسمی و انحصاری عرضه و خدمات لاجیتک در ایران.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *