کیبورد و ماوس وایرلس لاجیتک MX800 یک ست کیبورد و ماوس کمبو با قابلیت‌های ویژه‌ای است که آن را مختص کاربران حرفه‌ای می‌کند و در ادامه این مطلب قصد داریم تا بیشتر با این کیبورد و ماوس وایرلس آشنا شویم.

 

کیبورد و ماوس وایرلس

کیبورد لاجیتک MX800

اتصال این کیبورد به صورت بی‌سیم و به کمک گیرنده‌ Unifying لاجیتک است و برای اتصال کیبورد و ماوس خود تنها به یک گیرنده احتیاج دارید، همچنین به کمک گیرنده‌ی این کمبو می‌توانید تا 6 دستگاه را به کامپیوتر خود متصل کنید که به این معناست که اگر ماوس و کیبورد لاجیتک وایرلس دیگری دارید، تنها کافی است تا آن‌ها را با این گیرنده تنظیم کنید و تنها یک گیرنده برای تمامی کیبورد و ماوس وایرلس خود داشته باشید.

این کیبورد دارای نورپردازی سفید رنگ است تا در مکان‌های تاریک نیز بتوانید تایپ کنید، همچنین میزان نور دکمه‌های این کیبورد به صورت اتوماتیک تنظیم می‌شوند، اما همچنان می‌توانید تا تنظیم آن‌ها را به صورت دستی انجام دهید.

سطح دکمه‌های این کیبورد فرو رفته هستند که برای تایپ کردن بسیار مناسب‌اند و سیستم دکمه‌های این کیبورد Chiclet هستند که نوعی از مکانیزم‌های کیبوردهای مکانیکی به شمار می‌آیند و دارای عمر مفید بسیار بالاتری نسبت به کیبورد‌های ممبران هستند.

برای مطالعه کامل‌تر می‌توانید مطلب تفاوت کیبورد مکانیکی و عادی را مطالعه نمایید.

 

کیبورد و ماوس وایرلسماوس لاجیتک MX800

بدنه‌ی ‌این ماوس دارای طراحی ارگونومیک و مخصوص دست راست است و برای استفاده طولانی مدت طراحی شده‌است. همچنین این ماوس دارای 4 دکمه است که می‌توانید به کمک نرم‌افزار لاجیتک Options تنظیمات ماکرو بر روی آن‌ها انجام دهید و سرعت انجام کار‌های خود را بالا ببرید.

همچنین به کمک این نرم‌افزار و سنسور Darkfield استفاده شده در این ماوس می‌توانید به تنظیم میزان DPI این ماوس بپردازید. این سنسور قابلیت کار بر روی سطوح شفاف مانند شیشه را نیز دارد و تنها می‌بایست ضحامت شیشه سطح میز شما از 4 میلی‌متر بیشتر باشد.

برای مطالعه بیشتر پیشنهاد می‌کنیم تا مطلب مربوط به DPI ماوس را مطالعه نمایید.

دقت ردیابی این سنسور بسیار بالاست و می‌توانید از این ماوس برای انجام کارهایی که به دقت بالا نیاز دارند نیز استفاده کنید.

 

 شرکت اسپیرو نماینده رسمی و انحصاری عرضه و خدمات لاجیتک در ایران.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *